středa 3. října 2012

my LADYBOX

Ahoj,

určitě už jste snad všichni slyšeli o LadyBoxu. Měli opravdu super masivní kampaň a zasílali
své LB všem blogerkám,které si o něj požádaly.Mezi ně patřím i já .
Přihlásila jsem se o něj trochu později, tudíž už jsem dopředu věděla co v něm bude.
To ale moje nadšení z něj vůbec nesnížilo.

Začneme obalem. Malá hezká krabička s mašlí ,která zaujme každou dívku.
Já mám růžové věci ráda,takže mě se líbí.

Po otevření vidíme obálku,na které se mi strašně líbí pečeť s logem LadyBoxu.
Krabička je vypolstrovaná růžovou látkou. Pro mě velké překvapení, až takové jsem to
nečekala.

Krabička obsahuje :1) Nobilis Tilia Balzamický krém Elizabeth 50 ml
-Ten mě osobně udělal radost. Ráda zkouším nové krémy a tento navíc slibuje vypínaní pokožky,
zmírnění podráždění ,prospívá také citlivé pleti a i dokonce působí proti akné.

2) Garnier BB krém pro světlou pleť 50 ml
- Co říct, dost profláknutý produkt. Já sama jeden vlastním,ale na tmavou pleť.
Bohužel jsem zjistila,že strašně zanáší póry ,tak ho nyní vůbec nepoužívám. Asi daruji mamince.

3) Pure Fiji tělové máslo - mučenka 15ml
- Obličejové i tělové máslo. Opravdu příjemně voní a pro mě konzistencí opravdu představuje
máslo. Pěkně hutné ,ale lehce vstřebatelné.Mám dny, kdy je moje pleť sušší, takže v tyto dny
určitě kalíšek zkusím.

4) Sebamed mycí emulze s olivovým olejem na obličej a tělo 20ml
- Trošku mě mrzí ,že produkty od Sebamed jsou v tak malém balení.
Mycí emulze je moc fajn, tuhle přibalím do tašky na cesty. Skvělé ,že pH je 5,5.

5) Sebamed hydratační krém 10 ml
- Krém s vitamínem E, připomíná mi spíše emulzi. Vhodný i pro citlivou pokožku,
stejné plus s pH. Tenhle přibalím do kosmetické taštičky.

6) Color Club lak na nehty ve vybraných odstínech 7ml
- Můj odstín laku je 913? Ulterior motive.  Co laku ihned vytýkám je hrozné laciné
balení. Ale k čertu s balením ,když čtu ,že nebyl testován na zvířatech,je veganský
a neobsahuje spoustu škodlivých věcí. Každopádně pach laku to nijak nezměnilo.
Pokud budou v nabídce Nude odstíny ,určitě koupím v plném balení.

7) Iswari snídaňová směs nepražené kakao-lucuma 33 g
- Zaujalo mě, že v LB nejsou jen kosmetické produkty,ale i produkty výživy.
To se mi líbí. Píšou,že se tato směs dá smíchat s jogurtem,musli nebo přidat do dezertů.
Vidím to na bílý jogurt s ořechy. Zítra zkusím k snídani.


Celkový dojem z LADYBOXU kladný, pozitivní. Líbí se mi balení, přístup firmy a samozřejmě
produkty. Těším se na krabičku na další měsíc, myslím, že na 99% objednám.
Držím LB palce a doufám,že se časem stane více světový a nabídne nám i populární značky a jejich
výrobky. Ocenila bych  Urban Decay, nebo miniaturu HighBeamu od Benefitu. Ale třeba i ELF. Myslím,že pak by neváhal vůbec nikdo s objednáním krabičky.








Žádné komentáře:

Okomentovat