pondělí 3. září 2012

September wishlist

Takže jelikož nám začlo září a to znamenááá podzim - a to znamená nové věci, alespoň pro mě !
Možná Vám to bude připadat zvláštní ,ale já mám podzim nejraději...
Není takové vedro a co se týče oblečení, je to ideální počasí na kombinovaní a vrstvení
oblečení,které jde vidět .. :-) ( Ne jako v zimě ,kdy na sebe natáhnete džíny, Uggsky ,kabát a svetr.) 

Vytvořila jsem si WISHLIST , který chci během tohoto měsíce splnit, spíše během příštích 14ti dní.

1) Holinky Burberry , nenašla jsem bohužel úplně ty stejné co chci, ale velmi velmi podobné.
Měla jsem si pro ně jít dnes,ale bohužel mě chytla chřipka :-( 
 Dají se nosit celý podzim a na zimu si do nich koupím vložky do bot z beránka a budou mě hřát...myslím,že je to dobrá investice.
2)Kabelka Prada, už jednu Pradu mám, ale stylově jinou a já chci kabelku ve stylu ,,kanceláře'' jak bych to řekla..? Prostě na papíry ,desky,bloky apod..černou elegantní ,která jde ke všemu. A hranatou.
Tuhle kabelku stále řeším, chci se zbavit své staré LV kabelky a koupit si tuhle,takže čekám na zájemce, a pak hurá pro Pradu! :-) Jinak mají dost podobnou v Mangu,za 1000 Kč,která se mi taky hodně líbí. 
3)YSL řasenka Shocking, miluju kosmetiku YSL, zbožňuji hlavně jejich balení.Je pravda,že řasenky
moc nepoužívám,ale tuhle jsem zkusila a byla super,takže si myslím že do pátku je doma :))) 
4) YSL lip gloss, myslím ,že není co dodat. Mám už rtěnku v barvě č.2 a teď chci lesk také č.2
5) Elf Contouring Blush & Bronzing Powder, od této značky nemám ještě ani jeden jediný
produkt. Z recenzí jsem usoudila,že co se týče kvality , není to úplně marné ale sláva taky ne.
Co mě ale zaujalo je toto duo, které napodobuje značku Nars orgasm duo blush. Líbí se mi, cena
je taky super, tak proč ne že ? Ještě bych ráda zkusila minerální bázi pod makeup...máte s ní nějaké zkušenosti ??? 
6)MUA Undressed palette, moc bych chtěla Naked paletku od Urban Decay, kdo ne že ? Ale v ČR samozřejmě UD není(až na pár vyjímek v Sephoře). A kupovat si ji někde z Ebay apod mám trochu
strach , protože jsem viděla spoustu fejků . (Ooo ano Čína dokáže všechno.) A tak nechci vyhodit
60 dolarů za podvod. Kamarádka brzy pojede do zahraničí ,tak mám slíbeno,že paletku přiveze.
Zatííím ale, jsem narazila na tuto paletku za směšnou cenu, která je velmi často srovnávána s paletkou
Naked. Navíc co jsem koukala na videa a recenze, pigmentaci má pěknou a barvy se mi moc líbí.
Myslím,že až budu objednávat, doobjednám i další produkty,kdo by měl zájem o paletku klidně mi napište na email,nebo tady, přiobjednala bych třeba 3 další kusy k tomu.  
7) Britney Spears Midnight Fantasy Eau de Parfum , no a konečně k poslednímu bodu.. tohle
je moje oblíbená vůně už několik let. Střídám ji s jinými parfémy,ale ostatní se mi brzy vždy 
převoní.. a pak se zase vracím ke svojí oblíbenkyni. Tu vůni vážně můžu..obsahuje vůni černé
třešně a švestky,noční orchideje,frézie a kosatce.V základu je Ambra, pižmo  a vanilka...
Je to rozhodně sladká vůně,připomíná cukrovou vatu. Taky se mi hrozně líbí flakón 
 a cena se pohybuje pouze okolo 1000 Kč. Mají ještě jiné typy této vůně, já si voněla k růžové,
která voní velmi podobně, jen má trošku jiný nádech něčeho sladkého. Už ji mám objednanou,
za den za dva je doma :-)) ..

Jinak jsem si zamilovala novou kolekci Manga, je vážně povedená. Zara mě pokaždé naštve, mají
přesně to co chci, ale ty ceny? Na to že to je ,,jen'' Zara , mi to přijde přemrštěné..
Vybrala jsem si kabátek a cena 4,500 Kč.. dost o něm přemýšlím,ale myslím,že za ty peníze
raději koupím něco jiného....I když po tomto wishlistu nevím ,jestli mi na něco jiného ještě zbyde :-)))))

A co Váš wishlist? Závidím všem co jdou do školy, dnes je to poprvé co nikam do žádné školy nejdu a je mi z toho trošku smutno.. ale řeším si novou práci,tak se těším alespoň z toho... Příští rok chci 100% na vysokou školu!! :-) 










3 komentáře:

  1. Ahoj, taky koukám po Undressed už hodně dlouho, ale nechtělo se mi objednávat jen ji a platit jednou tolik za poštovné. Myslíš, že bys mi ji prosím mohla objednat, až na to přijde? Můžeme se domluvit na mém mailu in-you-face@centrum.cz. Díky moc ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kabelky v Mangu mě docela pobavily, jsou fakt pěkné, ale je vtipné, jak moc jsou podobné Pradě. Já mám taky koženou Pradu, není tedy černá, ale je myslím, ze stejnou úpravou kůže, jako ta černá a už bych asi Pradu nechtěla. Docela mě štve, že se mi na kůži dělají malé vrypy, a protože mám starorůžovou, tak je to tam docela vidět :-(

    OdpovědětVymazat
  3. u mna momentalne Mango vedie zo vsetkych obchodov najviac:)

    OdpovědětVymazat