středa 26. září 2012

Haul : MUA,YSL,Burberry,Elf,Sephora

Ahoj,
takže co se týče September wishlistu, splnila jsem si vše ,kromě Prada kabelky.
Celá nadšená jsem si pro ni šla, ale na obrázku se mi tak nějak líbila víc
 a myslela jsem ,že je větší. Takže to vidím že prozatím zůstanu u své LV a koupím si kabelku v Mangu. Co mě ale zaujalo, že v katalogu MNG je kabelka za 999 Kč, v obchodě je ale za 1199 Kč.
Hm.


1) Burberry holiny, chtěla jsem trochu jiné , ale zjistila jsem ,že jsou zatraceně úzké kolem lýtka.
Do nich jsem se dostala, z nich už ne. Docela mě to mrzelo, vážně se mi líbily . Tak jsem nakonec
odešla s jinými, taky černými, raději o velikost větší abych si do nich mohla vzít tlusté ponožky :-) .

2)YSL řasenka, trochu sem se bála, kartáček nevypadal po otevření nic moc,ale po nanesení bomba.
Krásné dlouhé husté řasy. Maličko slepuje ,chce to kartáček otřít před nanesením.

3)YSL lesk, barva #2 , krásná barvička, lesk má přijemnou konzistenci( ani ne moc hustou ani ne moc ,,vodovou'') , vůně stejná jako u rtěnky.

4) Elf contouring blush and bronzing powder , jsem mile překvapená. Za tu cenu jsem čekala nějaký šunt,ale balení je velké bytelné s velkým zrcátkem. Pigmentace dobrá (u toho konturovacího pudru možná až moc) ,ale trošku práší. Na poprvé jsem rozhodně množství neodhadla. Měla jsem dva velké
fleky na tvářích. Chce to opravdu po málu a s citem. Přihodila jsem štětec na pudr. Taky spokojenost a velká.
Používám ho ale na makeup. Myslím,že koupím ještě jeden na pudr . Elf má u mě plus.

5)MUA Undressed palette , nadšení nadšení a znovu nadšení. Stíny sice práší, takže musíte štětec před nanesením na víčko otřepat, ale co se týče barev a pigmentace jsem nadšená.Poslední týden se neličím ničím jiným. Bude na ni samostatná recenzce a i nějaký tutoriál. Objednávala jsem 3 kusy, dvě pro sebe( jednu do zásoby) a jednu pro slečnu co mě o ni požádala. Jako dárek k objednávce jsem dostala další paletku zdarma(!) ,kterou jsem taky chtěla koupit. Takže co dodat.Ještě jsem přihodila linky ve fixu. Linkám ve fixu se snažím přijít na chuť, ale asi to prostě s fixou neumím, vadí mi,že první tahy jsou uhlově černé,ale pak barva jakoby dojde a už jen fixou třepete aby barva stekla dolů do hrotu.

6) Britney Spears parfém, jasná volba ,která se mi neomrzí. Co víc říct :-)  . Ráda voním jako
cukrová vata.

Další věc jsou nálepky na nehty ze Sephory. Jednou jsem dostala vzorkové a byly super. Daly
se normálně odlakovat, takže to nebyly jen klasické nálepky(fólie) jak z papírnictví.
Tyhle použiju na nehty u nohou ... :-)


V tuto dobu čekám na svůj první LadyBox . Přihlásila jsem se o něj trošku pozdě, takže už vím
co v něm bude. Víte o LadyBoxu? :-)











Líčení s MUA Undressed












1 komentář:

  1. Už sena svoji MUA paletku moc těším, snad dnes přijde, nemůžu se dočkat, až vyzkouším všechny odstíny :). Jinak Ladybox už mi přišel a je docela fajn, nejvíc mě potěšilo sérum Nobilis Tilia.

    OdpovědětVymazat