neděle 27. května 2012

KOSMETIKA KVĚTEN

Omlouvám se za svou nečinnost, škola byla přednější , naštěstí jsem všechno zvládla takže hurá do toho! :-)

Dnes Vám ukážu svoje oblíbené produkty za květen...

Trochu se skeptickou náladou jsem si koupila BB cream od Garnier... ale nakonec mě docela
mile překvapil!! Asi je to taky tím,že jsem nikdy před tím ,,opravdový'' BB neměla,tak naštěstí
nevím o co přicházím :-))  Na to že mám dost problematickou pleť mi vyhovuje s trochou korektoru.
Mám tmavší verzi .
Korektor tenhle používám už strašně dlouho  a jsem s ním moc spokojená,je to Max Factor Pan stik.
Stay dont Stray je od značky Benefit, dostala jsem ho k Vánocům, sama bych si ho asi nekoupila za tu cenu ,která až zas tak neodpovídá kvalitě ... báze od Too Faced je levnější a lepší + se lépe aplikuje množství.
Make up Forever - průhledný minerální pudr mi vyhovuje když je teplo , neroztýká se a drží dobře a skvěle matuje! K němu mám i štětec od MUFE.
Essence kit na obočí - nějakou dobu jsem ho nepoužívala ,ale teď mi zase dobře vyhovuje . Mám oblíbenou šablonu,která je uvnitř.
Essence lak na nehty- mám jich spoustu, tenhle je odstín NUDE IT #70, úplně stačí jedna nebo dvě vrstvy a nadlak a mám vystaráno :-) tyhle nude barvy mě baví...
Bronzing powder H&M- tohle je mini verze původního většího což je super, nemusím s sebou tahat v kabelce ten veliký... tenhle bronzer používám už dlouho a dost mi vyhovuje! A to mám i MAC a Bourjois ,ale tenhle mám nejraději...uvnitř je i zrcátko takže je praktický dvojnásobně ..
Rtěnka L'OREAL - barva #716, psala jsem o ní už v jednom článku, porovnávala jsem 4 rtěnky.. Tahle barva a konzistence mi sedí velmi dobře ... je dost podobná barvě mých rtů a nevysušuje .
Rtěnka YSL Rouge volupté -myslím že barva #2 ,už to není ze spoda rozeznat .. zbožňuju tu barvu
 a samozřejmě obal, kdo ne.. ale přijde mi ,že trochu vysušuje a zvýrazňuje pokud máte suché rty..
Lesk Too Faced- zvětšující lesk, také jsem o něm psala,  barva je úžasná ,ale po nanesení trošku štípe..
Vzorky LUSH - American cream- kondicionér na vlasy, do té vůně jsem se zamilovala!( -med, vanilka, jahoda a pomeranč) pak vzorek šampónu BIG , má konzistenci jako peeling ,ale pak se skvěle rozpění a ta vůně ani nemluvím! Zaručeně jeden z nejvoňavějších šampónů co znám.. pro tyto dva výrobky si do Lushe zajdu a 100% kupuju :-)
Štětce  Topshop- dostala jsem je k Vánocům v menší sadě.. jsou skvělý do kabelky a i docela kvalitní.

A co Vy ? Používáte nějaký ze zmiňovaných produktů ? Vyhovuje Vám ? :-)

Zatím pa ;-)





4 komentáře:

  1. ahoj, a jak jsi spokojená s make upem dermacol caviar? Viděla jsem ho v minulém příspěvku.
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Mám dva nude laky od Essence a jsem moc spokojená. Jedna vrstva krásně kryje, a za tu cenu super. A BB cream mám ten nový na mastnou pleť a je skvělý =)

    anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat