čtvrtek 29. března 2012

Too Faced -GLAMOUR GLOSS

Ahoj,

zašla jsem jen tak do Sephory se kouknout co mají nového a do oka mi padl
lesk na rty od Too Faced- Glamour gloss...
Píše se na něm,že je zvětšovací a že má účinky jako injekce''....
Jelikož nejsem se svým horním rtem úplně spokojená a barva a provedení se mi vážně
líbilo, navíc jsem měla slevu 20% tak proč ne? Stojí asi 450 Kč... což mi přijde
jako docela ucházející cena oproti Dior leskům a 990 Kč bez jakéhokoliv účinku.
Vybrala jsem si barvu Peek-a-Boo je to tmavě růžová-nafialovělá se třpytkami... líbil se mi
skoro stejný odstín ale bez třpytek,ale ty třpytky nakonec vyhrály ;-) ...

Když si lesk nanesu cítím jemné brnění .. maličko opravdu rty zvětší-prokrví ,takže
to  není jen slib a pak nic.
Líbí se mi také balení, které je dívčí a ,,glamour'' .. na zátku je jakoby diamant  a co se třpytí
to je moje :-)))  Vůně je taky příjemná ...akurát chuťově není nic moc takže nedoporučuju
ho ,,slízat'' ... :-D

Takže lesk má u mě 9 bodů z 10, škoda jen ,že účinek není o trošku větší ..ale zase co já
bych nechtěla :-)  Tenhle výrobek určitě doporučuju....

Od značky Too Faced jsem si vyhlídla ještě paletku se stínama ,tak uvidím jestli jí odolám
 a nebo ne :-)




2 komentáře:

  1. Ten lesk vypadá lákavě . Chtěla jsem se zeptat myslíš ,že Too Faced mají ve všech sephorách ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, skoro v každé.. Palladium,Arkády ,Chodov a Smíchov :-)) v ostatních nevím...

      Vymazat