středa 14. března 2012

DM haul : Balea - She-Pantene

Dneska jsem stavila ve městě v drogerii DM jen pro tampónky , a skončila jsem
s nákupem za 500 korun :-D  Klasika ... :-))

Narazila jsem na sprchový gel Balea Zucker schnute... voní po cukru a sladce,což
je moje parketa,takže jsem přihodila ještě tělový krém ... a za tu cenu ? :-)

Pak jsem narazila na krém na ruce s vanilkovou vůní, a já krémy na ruce zbožňuju, i když dříve
jsem je vůbec nepoužívala...v tuhle chvíli už mám asi 4 krémy na ruce....
Co mi udělalo radost je sada Pantene ve slevě ... nikdy jsem tento výrobek nepoužila,takže jsem
zvědavá jaký výsledek bude na mých vlasech...chystám se v blízké době si vlasy zesvětlit,takže
se tyhle ,,zázračné'' tuby budou hodit...

Na odlakovač jsem narazila náhodou, nedávno jsem si sundala gelové nehty takže lakuju a odlakuju
dost často.. tento odlakovač jsem také ještě neměla ,tak doufám,že bude dobrý.
A když už jsem byla u těch věcí na nehty ,zalíbily se mi tyto dva laky ve výrazných barvách.
Teď se nosí neonové barvy ,takže jsem po nich šáhla bez rozmyšlení. Jsou rychleschnoucí ,což
je pro mě další plus...



































































foceno s bleskem















bez blesku


































Moje líčení 

12 komentářů:

  1. já mám asi 5 krémů na ruce :D:D:D hrozný to se mnou je.
    Jo a to že jdu jenom pro tampony a nakoupim za pětikilo mco dobře znám :D
    Jinak jestli ti můžu doporučit odlakovač, tak modelanehtu.cz -půl litru za necelou stovku. Krásný a je nejlepší co jsem kdy měla!

    OdpovědětVymazat
  2. Super blog, ale takovej schovanej :( Našla jsem ho náhodou. Teď se sem budu vracet :)

    OdpovědětVymazat
  3. u plum foolery som kedysi videla, ze ta pantene sada stoji v teta drogerie tolko, co ty si za nu dala v akcii, natrvalo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty laky jsou super a to líčení! wow! a máš fakt nádhernou barvu očí:-)

    Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i ty můj:-)
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc mě to těší :-) samozřejmě jsem už tvůj follower :-)

      Vymazat
  5. Tady má rád někdo Kitty a růžovou :) S tim nákupem je to pravda, kolikrát jdu pro pár věcí a díky " baťovým cenám " se pak divim co že sem to švechno koupila :D
    Teprv rozjíždím blog, tak když budeš mít chvíly jukni, budu ráda :)

    http://rasberryfromprague.blogspot.com/

    Lily

    OdpovědětVymazat
  6. ten odlakovač mám a přiznám se, že jsem od něj čekala víc.Používám na sundání gel-laku a funguje dobře,ale na normální odlakování mi nějak nesedí, to mám raději isanu s mandlovým olejem, který odlakovává krásně a pěkně voní
    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. to licenie je krasne, tu vanilkovu baleu som u nas nevidela, skoda...a odlakovac SH je u nas stalicou:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. wau ta poslední!!Parádní.to te tedy obdivuji!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, jsem tvým novým čtenářem, tvůj blog jsem prošla a moc se mi líbí :)

    krémy od baley mám také :), a krásné líčení :)

    zvu tě k sobě na giveaway.. onlygirlnn.blogspot.com

    a pokud se blog bude líbit budu ráda když se i ty staneš mím čtenářem :))

    OdpovědětVymazat