úterý 28. února 2012

Můj stůl - storage

Ahoj,

jak jsem minule slíbila dnes nahodím fotky mého stolu.
Pořád řeším kam s tím vším abych měla vše po ruce.....  mám stůl který má železné-kovové
tvarované nohy s bílou patinou a na něm je skleněná deska.
Přemyšlela jsem,že bych si koupila nějakou malou skříňku na kolečkách nebo tak,ale
v Ikei se mi nic nelíbilo- nebo spíš nehodilo do mého pokoje. Z Ikei mám v pokoji
jen židli a skříň....

Jak to máte doma Vy holky? :-) Já jsem ten typ, že neustále něco předělávám, přendavám
 a reorganizuji...

Pokusím se psát častěji a určitě by to chtělo už nějaké líčení ne...?? :-)





Tady mám věci na oči a obočí..
:-) instagram

MIMOCHODEM:


Prodám tento prstýnek ve stylu YSL - 340 Kč,vel.M 

3 komentáře:

  1. Áááá pžasné! Takový chci taky :)) Určitě se tam musí skvěle líčtit :D

    OdpovědětVymazat
  2. Možná by na tý fotce nemuselo být tolik pusinek, aby bylo vidět co tam vůbec je.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi máš pravdu, ale já mam skleněnou desku a nevypadalo to nic moc, ta zem tam :-))))

      Vymazat