sobota 14. ledna 2012

MAKE UP COLLECTION #1

Ahoj,

už pár dní tu mám nafocené makeupy co mám zrovna teď.
Mám makeupy,které mám po ruce stále a pak makeupy ,které moc nepouživám(našla jsem lepší,nebo
mi nesedí odstín ).
Jsem velkej fanda MAC cosmetics od tý doby co jsem před asi 6 lety vyzkoušela jejich
makeup STUDIO FIX...tenkrát jsem o tom tolik nevěděla a makeup mi dost dlouho ležel
 doma než jsem mu přišla na ,,chuť''..
Mám jich několik jak uvidíte na fotkách. Krytí je vysoký ,tudíž pro mě nej :-)) Nemám
 dobrou pleť... mám ráda když už se teda z-maluju, aby to bylo vidět a abych měla pleť
jako panenka. Ale rozhodně tím nemyslím nějaký tlustovrstvy a mega nánosy makeupu ..
Navíc se mi líbí velký výběr odstínů do žluta,studena a tepla- NC -COLD NW-WARM.
Mám 4 odstíny , ten nejtmavší NC44 používám jen na kontury a stínování ,modelování obličeje.
 Upřímně , když jdu někam ven tak mě málokdy uvidíte přirozeně namalovanou,i když je pravda,
že poslední dobou se trochu snažím ,,ubrat'' .
Hodně mi vyhovuje taky makeup od MUFE - Make up Forever Mat Velvet-také dobře kryje, používala
 sem ho spíš v létě je hodně matující a velmi dobře drží. Po aplikaci tohoto makeupu nemám
 ani nějakou velkou potřebu si dávat pudr,takže si dávám jen nějaký transparentní....a to mám
mastnější pleť... moje pleť je taky kapitola sama o sobě, mastná ale suchá ... :-/
Další oblíbenec MUFE HD , je to spíš přirozenější makeup,ale spíš záleží kolik ho na sebe
dáte a taky JAK ho aplikujete. Tento makeup totiž plní svoji funkci dokonale jedině s použitím
plochého štětce na makeup a nejlépe s podkladovou bází od MUFE. Pleť jakoby ,,vyleštíte''.
Je pravda ,že když ho aplikuji tak s ním ihned nejsem úplně spokojená. Tak nějak mi ,,sedne'' až tak
po hodince ... pak jsem třeba celý den venku a říkám si pane Bože já určitě zase vypadám :-D
 a pak jsem vždycky u zrcadla mile překvapená jak makeup sedl a ,že vypadá líp než když jsem
odcházela z domu. Když ho aplikuju větší množství tak kryje velmi dobře.


Brzy zase makeup collection 2 - makeupy z drogerie a makeupy které tolik nepoužívám,
ale mám s nimi dobrou zkušenost :-) Už je mám pro Vás nafocené ;-)

Zatím !!



Štítky mám kvůli lepšímu hledání,abych nemusela každou lahvičku otáčet dnem vzhůru..


Příště Vám ukážu svůj stůl,se kterým si nevím rady...kam mám dát všechu tu kosmetiku aby to nepůsobilo jako bordel???


10 komentářů:

  1. Tak já už používám jenom značku Bare Minerals, jsou to ty nej make-upy, rozjasňovače a korektory co znám..Jakmile jsem jednou na doporučení kamarádky ze států vyzkoužela, tak už jsem nepřestala ! :) Teď už to používají i moje kamarádky, teta :D atd... Fakt super a moc doporučuji :)

    http://thebrunettejuice.blogspot.com/2011/06/bare-escentuals-moje-zavislost.html

    OdpovědětVymazat
  2. MAke up od MAC bych jedno ráda vyzkoušela, čtu na něj jen samá pozitiva :) a máš pěknou sbírku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek :)), děkuju za tipy, chtěla bych určitě investovat do make-upu od MAC ;). KDyž jsem byla na líčení, tak mě líčila právě make-upem od MACu na nějaké vodní bázi bez olejů, což bylo supr, protože nemám nijak extra dobrou pleť a mastí se mi, ale make-up mě vydržel celou noc, takže kvalita určitě výborná:).
    Chtěla jsem se zeptat, jak s těma paletkama? Budeš je objednávat, děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bare minerals už mám v merku :-))) při první návštěvě Sephory si řeknu o vzorky :-)
    --
    ML- jsou dost krycí takže jsem spokojená :-) ale ty máš pleť hezkou, tak asi doporučuju nejdřív vyzkoušet než koupíš..
    ----
    Didlinko, vím o čem mluvíš :-)) Mac mám moc ráda , vím za co
    platím :-)) Hele já budu zřizovat eshop na paletky,vlásky,štětce apod.. tak mi klidně napiš na email a domluvíme se :-)
    laura_begi@msn.com - budu ráda když mi napíšete abych věděla kolik čeho mám naskladnit :-)

    ----

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Lau mohla bys mi doporučit nějakou podkladovou bázi pod make-up?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla moc spokojená s Makeup forever , mají několik druhů podle typu pleti :-)
      Jinak Dermacol není špatná a Loreal. Ale já moc tyhle jakoby
      ,,silikonové'' nemusím. Ta makeup forever je krémová takže ta mi sedla nejlíp. Jinak i NYX má prý dobrou bázi,ale s tou nemám zkušenosti. Hodně štěstí :-)

      Vymazat
    2. A prodáváš výrobky Makeup forever nebo, kde se dají koupit? Děkuji ti jsi zlato

      Vymazat
    3. teoreticky bych ti mohla něco sehnat, ale jinak MUFE mají v Sephoře....

      Vymazat
  6. Moc pěkný blog :) Škoda, že nepíšeš častěji :(
    Jsem tvůj nový follower :)

    OdpovědětVymazat