středa 11. ledna 2012

HAUL : FILOFAX-YVESROCHER-ZARA-IKEA

Ahoj,

tak jsem si ten Filofax nakonec koupila :-) Koupila jsem ho naproti OC Anděl- boční východ -
jak radila brunette juice děkuji ..!

Je z kolekce FINSBURY personal- A5 ,z pravé kůže a vyšel mě na 1400 Kč.
Líbil se mi hodně i APEX ale ten není z pravé kůže a navíc neměli růžový a do Palladia se mi
už vážně nechtělo.  Mám z něj velkou radost ,je krásnej a praktickej !! Ještě si musím koupit
nějakou propisku k němu .. mám vyhlídlou Swarovski propisku.. její cena 900 Kč ,což je teda
dost ,takže až zase příště....

Všude jsou šílený SLEVY! Mě ještě není úplně dobře,takže dneska jsem to jen tak proletěla...
V Zaře jsem se stavila jen pro takovou praktickou taštičku s lebkama ,kterou budu mít nejspíš
na makeup :-) Stála 400 Kč a ve slevě byla za 200 Kč ,takže no nekupte to...Navíc se mi hodí
k mojí šále Alexandr McQueen,kterou mám z Londýna z Harrods...
Ještě jsem zašla do Yves Rocher, kde jsem si vybrala jemnou čistící masku s výtažkem z máty.
Maska je slupovací... Byla na ní 50% sleva a vyšla mě na 170 Kč. Dostala jsem k nákupu
ekotašku a obálku se vzorkama a slevama... :-) ( Na masku určitě bude recenze...)

Jinak mi konečně přišel další obal na Iphone... obal s králičíma ouškama a ocáskem...
Je hrozně roztomilej.. jinak mám ještě jeden růžovej obal s kamínkama Swarovski,kterej
mi dala kamarádka k Vánocům..
Taky jsem se stavila v Ikei,pro koberec- mají ho v několika barvách s dlouhými ,,chlupy''
jen za 200 Kč a pak ještě pro nějaké rozdělovače a svýmu kocourovi jsem koupila
modrou deku za 29 Kč...Zbožňuju ty Ikea ,,byty''...mají skvělé nápady na malé prostory a to se mi líbí.. nemám největší pokoj a pořád něco předělávám,přestavuju,přemísťuju... je to taková moje nemoc :D
Je pravda ,že ale s Ikea nábytkem co se týče kvality nemám nejlepší zkušenosti.. ale zase chápu ten
koncept,protože na co kupovat drahý stůl když za rok budu chtít stejně zase nový .. a ty jejich stoly
víc jak rok v pořádku nevydrží ... V mém pokoji mám z Ikei jen židli a skříň... židle se kejve a skřípe a
u skříně mi komplet odpadly 2 šuplíky... Můj starý pokoj byl snad celý z Ikea a to jsem se zařekla,že jsem
s tím skončila .... a stejně neskončila .. :-)
Co se týče oblečení vidím to na příští týden,protože na to se fakt ještě necítím..každopádně
Zara vůbec nevypadala špatně..potřebuji nějaké černé nízké boty nebo jen s malým podpatkem nejlíp kozačky... a zatím jsem nic moc neviděla a pak nějaký ty propínací delší svetry...(těch není nikdy dost)

Jinak doufám ,že se máte krásně a jste zdravý a ne jak já chcíplotina :-D
Brzy nějaké líčení ...
Zatím   pa

Laura :-)  










Přihrádka z Ikei na kosmetiku-29 Kč

7 komentářů:

  1. moc hezky fotky!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. noo.. nejaké priehradky na kozmetiku by sa mi teda zišli! lebo staré plastové košíky trochu kazia celkový dojem kúpelne :D asi by som mala navštíviť ikeu

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem moc ráda, že jsi to nakonec našla !! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. wuahh,, ten kryt na mobil je božský!!! Shaním ho už pěkně dlouho ale na 3gs nic není,, ..hold..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím, kde mohu objednat ten super obal na iphona? Je vážně úžasný :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napiš mi na mail :-)) laura_begi@msn.com

      Vymazat
  6. Tak já třeba na Ikeu nedám dopustit. S manželem jsme si v Ikee vybavili celý byt a zatím se nám nic nerozpadá - bydlíme v tom přes dva roky. Třeba svojí žlutou kuchyň z Ikey miluju a to jinak vaření a podobně nesnáším. Máme od tamtud celou ložnici i s postelí, pohovku v obýváku a koupelnu a super. Navíc máme i stůl Jokmok kupovaný v sadě se čtyřma židlema za směšnou cenu a drží už tři roky... tak nevím, protože my bychom šli do Ikey pro nábytek znova. Třeba jsme ale jen měli štěstí na dobré kousky.

    OdpovědětVymazat