čtvrtek 5. ledna 2012

DIÁŘE : DIARY

Ahoj,

tak jsem opět nemocná :-( V krku mě bolí a neni mi vůbec dobře.. musím brát něco na imunitu...
No a jak jsem tak doma v posteli tak koukám po blbostech:)
Dnešní článek nebude o líčení, ale o tom ,že mi došlo,že nemám žádný DIÁŘ!
Což je docela problém... !  Hrozně se mi líbí Filofax. Ten co jsem si vybrala stoji 2500 Kč,což
neni málo a nevim jestli se mi chce do něj teď tolik dávat...Pak mají studentské verze..
A tam mají jeden se srdíčky. Ten stojí ne Eshopu 666 Kč, v Palladiu 850 Kč. Jenže mě se líbí víc
ty jednobarevné ,,kožené'' .   Nevíte kde sehnat třeba za lepší cenu?
Jinak diáře najdete zde http://www.filofax-diare.cz/


























 A pak jsem taky narazila na diář SMILEY DIARY.    Je to takový ten typ diáře ,který je platný na skoro jakýkoliv rok - což je ale u mě mínus, jinak je ale krásný a roztomilý...někomu může připadat ,,dětský'',
ale já mám tohle prostě ráda :-)
Mají ho v různých barvách a i v mini provedení. Větší diář vychází asi na 600 Kč. Dokonce k němu
prodávají nálepky.
























    Nebudu Vám lhát, na diáře jsem ujetá... neustále si do nich něco kreslím,lepím,píšu,tisknu a zakládám...
Diáře z časopisů nemám ráda, nejsou kvalitní a zpracování mě taky nenadchlo a jsou na mě příliš malé.
Mám ráda velikost A5.  Znáte ještě nějaké jiné diáře tohoto typu?  Jaký máte Vy diář ?
Zatím pa!!
 





Ilustrační obrázky














12 komentářů:

  1. já si vždy přála diář Filofax, ale je fakt moc drahý :( teď mám jeden z papírnictví a vyhovuje mi :)

    OdpovědětVymazat
  2. mne tie z časopisov teda úplne stačia, lebo si aj tak do nich zabudnem zapisovať podstatné veci a potom samozrejme na všetko zabúdam :D ale tie, čo sú na obrázkoch, sú fakt krásne

    OdpovědětVymazat
  3. Já si taky přeji Filofax už dlouho ,ale teď mě to chytlo naplno...
    Nino, ja si prave pisu rada a casto i to co nemusim :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. já mám klasickej diář takovej jakoby trošku menší než a5 no, aby se mi vešel do kabelky..píšu si tam věci do školy,srazy, doktory atd..všechny nejdpodstatnější věci, abych na něn nezapoměla..je na něm takovej kytkovej vzor jakobynebo jak to popsat..vyfotím ho a dám ho na blog třeba dnes :)):** jinak ty na fotkách jsou nádherné, ale 2500 bych do toho nedala ani přes mojí mrtvolu..stačí mi nšjaký do 200, fakt že jo.:)) ale taky jsem na to ujetá :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Ivuško, no zase ten Filofax je dlouhodobá investice ,ale je to dost... mají i za cca 900 Kč, to bych i dala... jo jasný budu ráda když nahodíš foto :-))) Já sem ujetá celkově na papírnictví ,tužky,propisky,gelovky,diáře,bloky,nálepky :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám, obyčejný diář, růžový se sovama, je užasný dostala sem ho na Vánoce, a stál je 100,- ale je ovšem malý, a protože je mi 13 tak ještě žádný velký nepotřebuju :-¨)

    OdpovědětVymazat
  7. Laurinko, přesně, na to jsem taky ujetá, už od mala :DDDDD tak já dnes nahodím foto :**

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, budu OT, ale
    zhlédla jsem tvoje video s oblíbenými produkty a super. :)
    Plánuješ natočit další?
    Přimlouvám se! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Naproti OC Anděl je obchod, kde mají nej ceny Filofaxů! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Diáře jsou moje slabost <3. Pokud si opravdu zapisuješ všechno a nedokážeš bez diáře žít, tak si ho pořiď, protože jak jsi sama řekla - je to dlouhodobá investice. Já si už jeden podobný koupila (formát A5 aby se dobře vešel do kabelkyú, ale pak jsem zjistila, že je pro mě moc malý :D Chci investovat do nového, ale nebaví mě se stále koukat na jeden a ten samý, proto si zatím kupuji jen ty z papírnictví, které za rok vyhodím a vyberu jiný :-)a až najdu ten můj vysněný, co mi bude vyhovovat nebudu váhat.

    OdpovědětVymazat
  11. Bez diáře bych se neobešla, zapisuju si úplně všechno a prostě je zboňuju. :) Na letošek mám diář Elle, přijde mi naprosto úžasný, moc lidem se letos nelíbí, ale tak aspoň ho nemá každej. :)

    OdpovědětVymazat