úterý 27. prosince 2011

Vánoce

Tak jaký jste měly Vánoce holky?

Já paráda! Dostala jsem co jsem chtěla ,takže jsem spokojená :-) Nejvíc mi radost udělal novej Iphone ! Jsem na něm NON STOP! Naprosto mě nadchnula ta kvalita foťáku a funkce iMessage ! (Možná začnu natáčet něco jako Vlog :-) )

Pak jsem dostala kosmetiku , nejvíc mám radost z báze Benefit- Stay a z gelu na obočí od Makeup Forever.Taky jsem dostala úžasný řasy a paletku a štětce TOPSHOP.
Určitě udělám recenzi :-))
Nemůžu vynechat radost z parfému YSL Parisienne. Jinak co zbožňuju je pyžámko s krásnym potiskem...
Vytvořila jsem takovej malej koláž toho co jsem dostala, není tam všechno jen tak co jsem si vzpomněla.. určitě si všimnete kolekce Redken, mám sadu na objem a skvělej obr lak na vlasy,kterej nádherně voní.. Když už jsme u vůně , tak sprchový gel na tělo a vlasy LUSH - ten růžovej DOPORUČUJU. Voní jako
žvejkačky a cukrová vata zároveň :-)   Kamarádka mi dala sadu LUSH do sprchy, je tam úžasný mandlový  tuhý mýdlo a pak ,pomocná ruka'' tuhý krém na ruce.. nádherně voněl už skrz krabici ...Jinak jsem taky dostala šály černou a růžovou a čepice a rukavice ,nějaký to prádlo...:-))
Neskutečně sem se přežrala a byla spokojená :D Pak jsem vyrazila na party a přišla domů někdy v 7 ráno :-) Byl to moc fajn večer..doufám,že jste si ho všichni krásně užili! Akurát jsem teď nemocná( asi ten stres a schon) tak rovnou vytvořím během dneška zítřka nějaký líčení :-)

Pusu,


L.



2 komentáře:

  1. Iphone ti nejvíc závidím, mě na něm dostává ta rychlost a prostě všechno :)) Jakej máš? Jinak chlupatá vestička je nádherná a řasy taky :***

    OdpovědětVymazat
  2. tu vesticku som chcela aj ja, ale nepodarilo sa mi ju ulovit...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat