sobota 3. prosince 2011

PALETKY

Ahoj,
takže k předchozímu článku o fake paletkách, jsem doplnila tento článek o obyč'' paletkách,tedy neznačkových....

Mám nyní 2 paletky. Jednu nazývám WARM- teplé barvy a druhou nijak nenazývám prostě ta s tvářenkama....
Určitě jste slyšely o značce Coastal Scents.  Prodává identicky stejné paletky,které mám já. Akurát za vyšší cenu. Koupí tyhle paletky a natisknou na ně svoje logo. That's all.  Dokonce jsem porovnávala i složení a je stejné úplně, akurát v jiném pořadí.....
Ty moje paletky stály každá 400 Kč se všim všudy. Pokud chcete můžu Vám zprostředkovat jejich prodej.

Jak vidíte na fotkách docela je používám a to je mám krátkou chvíly.Jsou fajn.. líbí se mi barvy ,jsou tam všechny odstíny nude ,což mám ráda. Pak hnědá zlatá a i fialová...  Takže je můžu jedině doporučit.
Malují pěkně, ale je pravda ,že některé odstíny béžové malují identicky stejně ,ale tak s tím se musí počítat.
Celá paletka za 4 stovky je fajn investice,když v MAC koupíte jeden stín za 350 Kč.

Paletka s tvářenkami obsahuje 21 stínů + 5 tvářenek. V týhle paletce většinou najdu stín,který mi ve WARM paletce chybí. I proto jsem koupila obě dvě paletky,i když se to může zdát na první pohled zbytečný.....
Ve WARM paletce je 28 stínů- matné i třpytivé.Najdete v ní hlavně přirozené barvy....
Přidávám fotky... kdyby jste někdo chtěl,stačí napsat a paletky můžete mít.
Co se týče tvářenek tak ty jsou netknuté, protože používám MAC a tu mám hodně oblíbenou.... :-))
Určitě brzy pro Vás připravim nějaký jednoduchý líčení ,při kterém použiju právě některou z paletek...

Zatím pa :-)











Líbilo by se Vám třeba něco takového?:)





13 komentářů:

  1. Řasy jsem koupila na Francouzský (zastávka Jana Masaryka) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nude odstíny mám moc ráda a nejen na kosmetice, ale i na oblečení..:) Jakou používáš od MACu tvářenku? Mně teď akorát došla moje oblíbená od Bourjois a nevím jakou koupit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nechtěla by jsi na to líčení udělat návod? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Kate :-))

    B.Juice já mám taky tyhle odstíny ráda , oblčení,šály nehty,povlečení... :-)))) jsou to příjemný barvy..... O tvářenkách
    udělám příště článek :-))

    Jinak pro anonymku,jo jo chtěla a taky že udělám ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Je skvělé, že jsi zase začala psát :) Ohledně té paletky se kdyžtak ozvu ;) a těším se na návod na líčení :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak to sa tesim na licenie:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. WOW! k těm stínům (bez těch tvářenek) fakt nemám slov.Mohla bys mi prosím napsat, odkud je? Moc ráda bych si jí taky koupila.Jak koukám, jsou tam samé moje oblíbené odstíny.I se třpytkami.A ta tvoje poslední fotka je nádherná. Budu ráda za tip a cenu obou paletek, děkuji:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Iva : Ty si kočička tvoje komentáře mě moc potěšily ! :-)
    Můžu ti jí objednat pokud máš vážně zájem :-) Chodí kolem 15 dnů :-)
    Cena jedné paletky 400 Kč ale už neplatíš žádné poštovné :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Lau, pokud by slečna evie brala tu paletku bez těch tvářenek, tak já taky :)). Jsou opravdu krásné!
    Nevím, odkud to objednáváš, ale chtěla bych se zeptat, jestli nemájí třeba i nějaký highlighter(např. Eyeko-třpytivý krém). Potřebovala bych něco kolem očí :)). Předem díky, kdyžtak mě prosím kontaktuj do mého mailu: Danielka.002@seznam.cz
    Pá, krásné Vánoce :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsi kočička! :** mě se tu zase hrozně líbí, dáváš mi super tipy a fakt sem hrozně ráda chodím. No líbí se mi ta s těma třpytkama a vážně bych si jí ráda objednala. myslíš že bych to zvládla sama? Nebo jestli jsi tak ochotná tak by jsi mi jí mohla objednat, jen nevím, jak bychom si to předaly nebo tak :D :)) ty by jsi mi to poslala?:))

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, já bych chtěla paletku bez tvářenek, šla by ještě objednat? Díky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den, měla bych také zájem o paletku..:) Mohla by jste mě kontaktovat na e-mail pewlett@seznam.cz ?:) Předem Děkuji

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj!! mám také zájem o paletku, pouze tu warm, můj mail je daniela.pek@seznam.cz, ozvy se prosím. díky!

    OdpovědětVymazat