úterý 27. prosince 2011

LÍČENÍ OČÍ : IT'S EASY!



Dneska Vám ukážu jedno rychlo líčení,který ale krásně vyzdvihne tvar oka a pěkně oči otevře''.
Pokud si lepíte řasy,hodí se k tomuhle spíš kratší a hustší typ řas- já použila Claire's.
Nezapomeňte na primer- já mám nyní tenhle od Benefit. Paletku už jsem popisovala v předchozím postu :-)
Světlý stín pod obočí a i klidně na víčko:)
Tělový stín na celé pohyblivé víčko

Takhle nějak by to zatím mělo vypadat.
Tmavě hnědý stín.
Hnědý stín do očního záhybu a světlý klidně do koutku -

štětcem na kouřové líčení ,,rozblendovat''.

Takhle nějak by to ,,zatím'' mělo vypadat...

Pak jsem udělala gelovou linku... (líbí se mi víc pro tento vzhled)
                                         Upravíme obočí, natočíme řasy,nalepíme řasy a projedeme řasenkou:
 



Pro výraznější look uděláme linku :-)



Zatím pa,





13 komentářů:

  1. Wow, jednoduché nádherné a úžasné! :) Jaké si použila linky? Si šikovná! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo to vypadá nádherně :)) Řekneš mi kde si můžu objednat tu paletku nebo jak na to prosím? :))) :* máš vážně nádherný oči, já takovýhle líčení miluju :)) krásný

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, bez těch sice pěkné, ale obyčejné. Ale s nimi...fakt krása, jsi moc šikovná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc* holky napište mi na email laura_begi@msn.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné líčení, Lau:). Je skvělé, jak to parádně popisuješ.. Těším se na další video ;).

    OdpovědětVymazat
  6. neprodáváš ty umělé řasy, jsou i s lepidlem, pokud ne, jaké používáš? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Aho vidím, že se v tom o čem píšeš skutečně vyznáš, mohla bys mi poradit, co mám dělat, když mám jedno obočí zhruba o centimetr níž než to druhé, navíc mám obočí velmi řídké a roste směrem dolů, na kosmetice mi není nikdo schopen poradit a já nevím co s tím. Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  8. krásne.. takto to mám rada aj ja :) jednoduché a efektné.. akurát čiernym linkám na dolnom viečku sa trochu vyhýbam, lebo na mne to pôsobí "Too much" :) inak ti neskutočne závidím dolné mihalnice :( a máš krásny blog, ktorý som z neznámych príčin objavila až dnes :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásne.. takto to mám rada aj ja :) jednoduché a efektné.. akurát čiernym linkám na dolnom viečku sa trochu vyhýbam, lebo na mne to pôsobí "Too much" :) inak ti neskutočne závidím dolné mihalnice :( a máš krásny blog, ktorý som z neznámych príčin objavila až dnes :)

    OdpovědětVymazat
  10. Řasy neprodávám,kupuji v Claire's nebo MAC nebo ebay, můžu ale objednat.. u řas z Claire's lepidlo je :-) Jinak doporučuju DUO lepidlo....
    ----
    jaj to obočí mě mrzí( chce to asi dlouhodobou péči.séra na podporu růstu obočí a možná asi dotetovat permanentně.. v salonu Dermitage vykreslují chloupky jednotlivě,je to asi nej metoda u nás! Zkus tam zajít!
    ----------
    Nino děkuji ti moc:-* tohle vždy potěší **

    OdpovědětVymazat
  11. Koukla jsem na tvou radu na Dermitage a vypadá to velice dobře. Děkuji za radu a bloguj dál. :)

    OdpovědětVymazat