pátek 2. prosince 2011

FAKE MAC PALETKY a jiné

Ahoj,
vím ,že jsem tu teď fakt dlouho nebyla ,ale dneska nějak nemám co dělat a narazila jsem na Facebooku na skupině SELL and BUY příspěvky ,kde se nabízejí různé věci, oblečení,kabelky,doplňky,telefony a v neposlední řadě make up a šminky....

Holky, pokud narazíte na inzerát PALETKA MAC a je to nějaká paleta kde je víc jak 15 stínů... je to FAKE .
Vím,že všichni toto neznají tak se Vám to pokusim vysvětlit :-)

MAC cosmetics, dělá paletky tak, že si nejdřív koupíte samotnou PRÁZDNOU paletku, kam se vejde
15 stínů. Paletka sama o sobě PRÁZDNÁ stojí asi 500 Kč. Pak si kupujete stíny- refily jednotlivě...
Jeden stojí asi 350 Kč. A nebo na tvářenky a tam se jich vejde 6.  Takže si to spočítejte.... Čína ale vyrobí všechno takže i paletky na kterých je natisknuto MAC ...

Já sama mám dvě Mac paletky, ještě je nemám plný... pak mám i jiný obyč paletky, WARM paletku a pak paletku kde jsou i tvářenky... ráda je používám, samozřejmě nejsou tak kvalitní jako MAC ale tak s tím se musí počítat ,ale dá se s nima taky skvěle vyhrát a pokud použijete bázy na oči -oční stíny, bude to OK :-)

Jinak MAC dělá ještě paletku'' po 4ech stínech, stejný princip.

To stejné štětce...  jeden štětec např.na tvářenku stojí u MAC cca 700 Kč. Takže je blbost nabídka typu MAC ŠTĚTCE 32 kusů za 600 Kč !!!!!!!!
Jeden článek o fake štětcích už jsem tu psala... takže si ho najděte.....

Já mám taky MAC štětce ale mám i neznačkové  a pokud jsou z přírodního chlupu- koza,poník jsou použitelné....

Neodrazuju Vás tady od nákupu paletek obyč'', to vůbec, sama je mám a sem spokojená , ale myslim,že než něco koupíte aspoň by jste měly vědět CO kupujete... :-)
Refil stínu- ten se vloží do paletky



Tohle je BULLSHIT a ne MAC

MAC

MAC paletka


2 komentáře:

  1. Myslím, že tenhle článek rozhodně pomůže někomu kdo kupuje MAC kosmetiku třeba na Aukru nebo na Ebay. Super článek :))

    OdpovědětVymazat