pondělí 27. června 2011

MAY+JUNE FAVOURITE PRODUCTS !

Ahoj!

Dneska Vám ukážu jak to vypadá když se maluju... vytahám milion věcí :-)
Používám nyní stíny MAC Honey Lust , pak se neobejdu bez limitky Carbon black a
další limitka quatro stínů- Notoriety..
Tvářenka Dior 553 - Voile de peche, jako bronzer mám ráda Mac opět limitka-Brunette.
Řasy od Claire's jsou jedny z mých nejoblíbenějších a dlouho vydrží- lepidlo taky není špatný!!
Jinak make up rozhodně Mac Studio fix- NW30 a štětec na kouřové stíny Mac č.224 .
Kamarádka mi dala  korektor  jménem Erase paste od Benefit- No.1 Jsem s ním
spokojená docela dobře kreje,ale popravdě čekala jsem víc :-)

Moje Hello Kitty taštička je jasná- H&M . Jako krém používám Enzymion od LUSH.. je vhodný pod make up a oživuje mastnou pleť... 


6 komentářů:

  1. Koukám, že máme stejný make up - je nejlepší jaký jsem kdy měla! :))

    OdpovědětVymazat
  2. same krasne vecicky, ja mam tiez tento make up a spokojnost, chcela by som raz aj tiene, ale kym sa po ne dostanem..benefit korektor som skusala, ale zdal sa mi moc svetly aj 1 aj 2..ale krasa kochat sa z tej fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. L : Já jsem s ním taky nejvíc spokojená! Ještě mám ráda Forever make up :-)))

    evie: Make up je super, krásně krycí a úplně pleť rozzáří... taky jsem s ním spokojená :-))
    Korektor používám na kruhy pod očima takže barva je akurát :-))
    Jinak děkuju :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Nej make-up je pro mě momentálně už asi půl roku Bare Minerals :) Doporučuji .. jinak Mac taky miluju..

    OdpovědětVymazat
  5. kdepak kupujes ty rasy? :)))

    OdpovědětVymazat