pátek 8. dubna 2011

KOSMETICKÉ ŠTĚTCE A JEJICH ROZDĚLĚNÍ

Ahoj!

Dneska jsem Vám připravila rozdělení základních kosmetických štětců..
Rozhodně doporučuju mít štětec na pudr, na tvářenku a alespoň základní na oči...
Štětce je důležité čistit.. já je čistím tak jednou týdně :-).. jinak by se ve štětcích držely
bakterie ..!  Můžete je čistit speciálníma přípravkama určenýma přímo na čištění
štětců a nebo dětským šampónem a vodou :-) .... výhoda čištění s přípravkami je,že
štětce pak nemusí schnout....
Já jsem si před pár dny pořídila KABUKI štětec od Make up Forever...A je naprosto úžasný
 a hebký..jsem s ním moc spokojená... můžu jedině doporučit....!!!!
 Zatím pa!


Přehled  štětců

5 komentářů:

  1. hezký článek:) zvláště ten obrázek, kde je napsáno který štětec je na co. konečně jsem se dozvěděla, že všechny mé štětce používám správně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že se tady nic neděje :(, byl to tak super blog a doufám, že bude.. :) Máš asi hodně starostí teď se školou.. Těším se v budoucnu na Tvůj další post ;), pá Danda

    OdpovědětVymazat
  3. Wau ani som netušila, že je toľko štecov. máš inač veľmi pekný blog :)

    OdpovědětVymazat