úterý 15. března 2011

PALETKA CLAIRE'S and my B-day..

Ahoj!

Dneska slavim 20 tiny ! :-) Je to hrůza jak to letí.... už nejsem ,,náctka'' :-))
Měla jsem skvělou rodinnou oslavu... Mám nejlepší mámu na světě a svý
dva bráchy miluju jako nikoho! :-****

Jinak teď se dostaneme k tý paletce :))

Je z Clarie's ( můj oblíbený:) ) a stála 419 Kč.
Jsem z ní naprosto nadšená..! Je hodně třpytivá.. a dost pigmentovaná..což
jsem ani tak nečekala.! Takže jsem mile překvapená..
Hodně mě zaujala díky velkému výběru barev.. např. odstíny hnědé,zlaté a bronzové..
Určitě ale používejte pod tyhle stíny primer , protože se docela dost mísí
dohromady... asi díky třpytkám..??

Tuhle paletku ale určitě doporučuju!!  Je tam 48 barviček...a ta cena je taky dobrá :-)))




:)

10 komentářů:

  1. tak všechno nej, nej, nejjjj :))) jinak ta paletka vypadá dobře :) škoda, že stíny moc nepoužívám :( ...

    OdpovědětVymazat
  2. Happy B-day and enjoy your ball ;))

    OdpovědětVymazat
  3. jeee:)) všechno nejlepší :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju děkuju děkuju !:-****

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám! :) Máš úžasný blog musím tě "follow" teď hned! :D

    OdpovědětVymazat
  6. paletka je skvělá, a jinak všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší :-)
    Ta paletka je skvělá! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. moc se mi tvuj blog líbí.proč víc nepřidavas clanku?

    OdpovědětVymazat
  9. kde je to claire's?

    OdpovědětVymazat