neděle 13. března 2011

BRUSH HOLDER aneb kam se štětci + Loreal a ples :)

Ahoj!

Dlouho jsem nepsala ,ale jsem nějak moc vytížená školou... blíží se mi
maturita a maturiťák! Mám ho už ve čtvrtek 17.3. ! Hrozně se těším :-))
A co vy ? Už jste ples měly holky (pokud jste maturantky) ?
My jsme malá škola takže ples i afterparty máme v Retru... celý ples
jsem měla na starosti produkčně já..takže doufám,že se všechno povede :)))
Plesový šaty už mám.. Jsou značky Tiffany :-)) Nejsou to rozhodně klasický plesový
šaty...  ale ještě nemám žádný šaty na after mejdan..! Musím něco sehnat :-)))) !
Jinak klidně přijďte ! :-) Navíc v úterý mám 20.tý narozeniny..takže to bude mejdan! :-)))

Teď už k tématu ... Dlohou dobu jsem měla štětce v pouzdru.. moc mi to nevyhovovalo,
pokud jsem s nima někam necestovala....
 Tak jsem zašla do Ikei.. koupila  v podstatě vázu asi ua 80 Kč a písek do ní...
Chtěla bych raději skleněné kuličky...ale nechce se mi je kupovat po internetu,když
poštovný stojí 2x tolik co kuličky samotný....
Pak jsem od kámošky dostala brush holder Hello Kitty! :-)
Takže mám dvě místa kam štětce ukládám... do Hello Kitty se jich moc nevejde ,takže tam dávám
ty co nejčastěji používám na oči...



Jinak koukala jsem v drogerii, že mají něco nového od L'Oréal ..
Jmenuje se to Studio Secrets (professional) Duo blush sculptant...
Což znamená ,že to jakoby tvaruje-modeluje-od slova skulptura.
Abych pravdu řekla nějak extra to ,,nebarví'' ... člověk se musí hodně snažit aby něco
vidět bylo... ale už jsem se to docela naučila používat..sice ne svým Mac štětcem,ale
tim jejich štětečkem co je v balení... ( na jinej štětec to prostě asi nechytá :D )
Zase ale chválim ten štěteček a velký zrcátko... mají dvě varianty...s růžovou tvářenkou
 a broskvovou tvářenkou... mě víc sedí ta broskvová.. jelikož používám bronzer.
S tim tmavým stínem co je v tom se trochu snažím modelovat obličej... pokud
se této technice naučíte , dělá to fakt zázraky!!! Povislá víčka,vrásky, tvar nosu,obličeje..!
Všechno se s tím dá korigovat... ! V podstatě je to hra se světlem a stínem..
Pokud znáte značku NARS tak tá má taky něco podobného..takže to mám v plánu
určitě koupit  a zkusit :-)
Jinak děkuju za Vaše komentáře a ohlasy!
Moc si toho vážim!

Zatím se mějte :-))))

4 komentáře:

  1. ten stojánek na štětce je skvělý nápad! :) jinak já už jsem maturitní ples měla v lednu a povedl se nád mé očekávání :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezkou zásobičku štětečků máš, jen co je pravda!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty produkty od L´Oréal opravdu moc nechytají, možná praktické do kabelky, ale to nedokážu posoudit :-)

    Pokud chceš tvarovat, tady je mnohem lepší alternativa od Make Up For Ever.. akorát v Sephoře jsem to ještě neviděl, snad to dovezou...

    http://www.makeupforever.com/products/complexion/sculpting-kit.html

    Ahoj a moc hezký blog
    Karel

    OdpovědětVymazat
  4. hezké:)) moc se mi líbí ta hello kitty :))

    jINAk jsem se tě chtěla zeptat jestli nzenáš nějaký učinný korektor na tmave kruhy pod očima tak do 200,-Kč? Moc opravdu moc by mi to pomhlo,děkuji:))

    OdpovědětVymazat