sobota 12. února 2011

Video : MAKE UP FOREVER + ODLIČOVÁNÍ + BUMPITS

Ahoj,
dneska jsem pro Vás natočila video... nikdy jsem videa takhle netočila,takže se omlouvám za blbosti:-))
Snad se Vám bude líbit...

Zatím pa!





Bordel... :D

19 komentářů:

  1. působíš faajn :) a máš krásný hlas!
    značku neznám, ale tolik bych za make-up a pudr asi nedala, moc to nepotřebuju.. mrknu jestli se dá sehnat líp třeba na ebay!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééžiš tak o tom odličování akorát natáčím video.No nic tak musím vymyslet něco jiného.Super těším se na další.

    http://nikolbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Lau, asi tě zklamu ale ty bumpits mám doma a stojí 40kč na ebay.Já je teda vůbec nepoužívám kdyžtak se v nich pak ukaž a ta cena mě teda šokovala.Jinak jsi moc hezká a sympatická.

    OdpovědětVymazat
  4. "udela vam to takovy bobek vzadu":D super:))moc se mi video libilo,tesim se na dalsi:)

    ten make up vypada velmi dobre,na leto musi byt uplne idealni,kdyz tak zmatnuje bez pudru.jeste si na nej nasetrit s mit cestu do nejblizsi sephory))
    a ty tasticky hello kitty jsou roztomilé!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já si také oči líčím tmavými barvami a přiznávám, že s odlíčením mívám peklo. Jediný odličovač, který mi vyhovoval, byl od Clinique (ale přeci jen zrovna za odličovač se mi takové peníze pravidelně dávat nechtějí). Proto se chci zeptat, jestli tento opravdu funguje (jestli s tím to oko nemusim "drhnout") a jestli tě z něj oči nepálí. Díky :)
    Jinak opravdu pěkný video... upřímně doufám, že budou další :)

    OdpovědětVymazat
  6. Joll: Jee dekuji... :-)) Jojo je to pekne drahy :-/ jses stastna to zena
    kdyz to nepotrebujes :-) Dej vedet jak jsi dopadla s ebay :-))

    Nikol: Nee klidne natoc video o odlicovani,rada se mrknu :-)
    Jojo Bumpits jsem si kdysi chtela prave koupit skrze ebay,ale
    tyhle jsem dostala.. pekna cena co??? Zkousela sis to nandat..???
    Diky moc :-))

    Diela: No bobek)) dekuju moc :-)) Jo jsem s nim spokojena.. fakt
    sem si zvolila i dobrou barvu svojí..No ja jsem si na nej taky pockala...
    Neni to levna zalezitost u nas... Jo Hello Kitty tasticky :-)) jsem ujetá
    na Hello Kitty ... <3

    Anonymní: Ten Johnson's fakt doporucuju.. zkusila jsem ho jen tak..
    ze se mi libilo balení.. a super..presne jsem mela stejny problem,
    ze jsem ,,drhla'' .. oci po nem nepali a odlicuje krasne..!
    Jinak dekuju moc...! Snad zase neco vymyslím :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně dobrý video..Doufám,že budeš točit častěji.Jinak ten johnons vypadá fakt dobře asi ho zkusím.

    OdpovědětVymazat
  8. super video, už se těším na další ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Já si ten "bobek" dělám normálně tupírovacím hřebenem, není nad to :).
    Video super!!! Líbilo moc :*

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj,máš moc krásný hlas:) já na odlíčení používám odličovací mléko od garnier,a myslim ze tohle je pro mě nejlepší a cenově taky dobře dostupný..jinak natoč někdy jak si líčíš ty oči,seš fakt šikula!

    OdpovědětVymazat
  11. Michell: Dekuji moc moc.. no snad zas vymyslim nejake video :-) Odlicovac zkus a dej vedet jestli ti vyhovuje jako me .. :-))

    Minimalist Lady: Dekuji dekuji ! :-))

    Ejvi: Evičkoo noo asi taky prozatim zustanu u tupiraku :D
    Dekuju za pochvalu..musime dat kaficko ! :-) :-*

    Anonymní: Jee dekuji.. ale s tim hlasem teda nevim nevim :-))
    Garnier je dobry taky jsem pouzivala :-))
    Natacet liceni chci, ale nemam tak kvalitni kameru :-( zkusim sehnat a uvidime ..
    Jinak dekuji moc..!

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký video, povedlo se. Jinak už dlouho sháním nějaký odličovací krém, který by mi vyhovoval, takže určitě zkusím ten Johnson's díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tyjo,fakt super video:)) si hrozně šikovná,krásná a krásně se líčíš:)
    Doufám,že natočíš další video,už se hrozně těšiim:)
    jinak ten Johnson's určitě zkusim,už delší dobu sháním něco na odličování,tak myslim že tenhle by mohl být fakt dobrý:)

    OdpovědětVymazat
  14. Katuš : Jéé děkuju moc :-))) Zkus ho a dej vědět !! :-)

    Anonymní: Moc moc děkuji vážim si toho !! :-)
    Určitě natočím brzy :-)) Dej vědět až vyzkoušíš.. :-*

    OdpovědětVymazat
  15. Laury, jsi vážně skvělá, parádní video a moc díky za typy :).. Kde prosím kupuješ ty veliké tampónky na odličování a ještě k jinému tématu-jestli nevíš nějaký dobrý a rychlý samoopalovák, za pár dní je ples a nechci být úplně bílá, pá a díky, těším se na další video :)

    OdpovědětVymazat
  16. tie velke odlicovaky pouzivam:) na tie bumpits- skus pozriet youtube je tam toho kopec, sama som na to zvedava:D, inak posobis prijemne:)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní : Jééé děkuju děkuju moc ! Tamponky jsou z DMka..
    Samoopalováky ukazu ve videu :-))))

    evie : dekuju moc.. no uz jsem koukala na youtube ale proste ne a ne a nejde! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí se mi, jak se dokážeš výrazně, ale přitom čistě a nelacině nalíčit. Jinak video je super, doufám že si někdy uděláš čas a natočíš další.

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi hezká jako obrázek a máš příjemný hlas ;o) Víc videí!

    OdpovědětVymazat