sobota 19. února 2011

RTĚNKY L'ORÉAL + MAX FACTOR

Ahoj!

Přišla jsem na to,že jsem si hrozně dlouho nekoupila žádnou rtěnku...
Tak jsem pořídila hned 4 kusy ! :)  A tužku na rty k tomu .. :-))

Vybrala jsem si tak nějak podobný barvy a aspoň můžu srovnávat ....

L'Oréal má skvělý rtěnky se kterýma jsem byla spokojená už dřív.. takže jsem šla
znovu do nich...Líbí se mi balení na kterých jsou podpisy slavných modelek ..:-)
Barva #727 má v sobě třpytky,což poznáme podle balení na kterém jsou nakreslené
hvězdičky-třpytky..tahle barva patří Doutzen Kroes.. je hodně příjemná...
Pak barva #716 ,ta patří Lindě Evangelistě ..líbí se mi na ní,že není se třpytkama  a že je taková
příjemně krémová...










  
MaXFactor má taky kvalitní rtěnky..obal je ale mnohem ,,sušší''..takovej jakože profesionální..
Což o to,ale obal taky hodně prodává....Rtěnky mi moc nevoní..cítím z nich takovou zvláštní ,,vůni''..
Barva #630 je mi taky hodně příjemná... určitě favorit spolu s 716 L'Oréal..
Barva #510.. s tou jsem to trochu neodhadla..moc mi takovýhle barvy nesluší a třpytky jdou blbě i odlíčit. Možná v malým množství..nevím nelíbila se mi pak doma na mě...Takže možná pošlu dál...

Rozhodně pro mě L'Oréal pro mě má větší plus v tom balení a vůni...! Ale MaXFactor taky fajn.. v podstatě kvalitativně na stejné úrovni kromě balení a vůně...

Tužka na rty L'Oréal  dobře drží a má skvělou barvičku ... :-)



Se rtěnkama jsem docela spokojená :-))  A co Vaše rtěnky??
















8 komentářů:

  1. No já jsem spíš na lesky na rty než na rtěnky. Nevím připadaj mi na rtech moc výrazný.

    Ale jinak tyhle barvy vypadají dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky více lesků, ale ty rtěnky od L´oreal nemají chybu ;). Když už rtěnku, tak nejraději s leskem-můj favorit je od Maybelline(odstín do světle hněda s třpytkami).. Ani nevím, jestli je ještě dělá..
    Těším se na další článek, pá

    OdpovědětVymazat
  3. obě tyhle značky mám moc ráda. Jinak jsem taky leskový typ, rtěnky mi prostě nějak nesednou. Jedinou rtěnku, po které toužím dodnes nemůžu najít :D Světle růžovou..nějak jsem na ní pořád nenatrefila

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem se ještě zeptat, k jinému tématu.. Holky, kde kupujete nebo nejlépe objednáváte šaty na ples? Potřebuju na konec března nějaké krátké a zatím mě žádné extra nezaujaly.. Díky,pa

    OdpovědětVymazat
  5. Já sem si svoje kupovala normálně v Palladiu v nákupáku :) Jinak přes net moc neobjednávám, nemám s tím dobré zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  6. Holky ja jsem prave spis rtěnková.. lesku mam milion ale pak je stejne nepouzivam.. mam rada rtenky a pres to trosku lesk :-))

    Saty no to je pruser za chvily mam maturak a saty jsem jeste nevybrala :-((((((

    OdpovědětVymazat
  7. Prodávám něké make upy! NOVÉ : http://aukro.cz/loreal-l-oreal-true-match-make-up-c7-ambre-rose-i1480040231.html

    http://aukro.cz/loreal-l-oreal-infallible-make-up-200-sable-dore-i1480040384.html

    http://aukro.cz/loreal-l-oreal-visible-lift-serum-160-beige-nu-i1480040588.html

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si koupila tady www.a1kosmetika.cz , od Loreal- COLOR RICHE SHINE GELEE a INFALLIBLE LONGWEAR LIP DUO COMPACT a jsem s oběma dvěma mooc spokojena.:) Taky fandím Loreal:))

    OdpovědětVymazat