úterý 8. února 2011

NYC KOSMETIKA V DORGERIÍCH ROSSMANN

Ahoj,

dnes něco málo o nové kosmetice ,kterou můžete vidět v drogeriích Rossmann.

Takhle značka pochází z USA-> New York  colors  .
Tato značka netestuje na zvířatech(!) a má skvělé ceny, dostupné snad pro každou z nás.
Rozhodně ale cena neodpovídá kvalitě!!!  Já jsem s touto značkou měla zkušenosti již dříve a musím
říci,že jsem byla spokojená. Dokonce i samotná firma NYC říká, že se dá srovnávat kvalitativně i s
jinými dražšími značkami.

Já tady v ČR zakoupila Loose face powder odstín Naturally Beige.
Musím říct,že krásně fixuje a je velmi příjemný. Drží i dost dlouho!
Za celý den sem se přepudrovala jen jednou..!

Líbí se mi velké balení a nízká cena ,pouhých 100 Kč!!

Koupila jsem i lak na nehty (49 Kč) ,ale chce to dvě vrstvy, aby byl pěkně vidět...
Rozhodně tuto kosmetiku doporučuji, určitě neuděláte krok vedle ..:-)







16 komentářů:

  1. Tyhle dvě věci jsem si taky koupila a jsem s nima spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. ach zase ten zázračný Rossmann, který tu nemáme..:/

    OdpovědětVymazat
  3. Joll Burr: přesně tak:D! ://

    OdpovědětVymazat
  4. ten černý lak mám taky! :) je super ...

    OdpovědětVymazat
  5. tahle kosmetika se mi hodně líbí, už jsem si od nich pár věciček koupila a jsem spokojená :)
    http://minimalist-lady.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Na tuto kosmetiku už jsem koukala v rossmanu a vypadá opravdu kvalitně.Tvůj článek mě přesvědčil abychv si něco zakoupila

    OdpovědětVymazat
  7. Zítra mám v plánu zrovna si jít něco koupit do ROSSMANNA :-) Nějaký lak na nehty,nebo pudr.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, můžu se pls zeptat, kde si zjistila, že netestují na zvířatech? v žádném seznamu, který jsem našla, není...

    OdpovědětVymazat
  9. Tady ?... http://www.newyorkcolor.com/ ... můžeš mě prosím ještě navést, fakt jsem asi slepá nebo neumím tak dobře anglinu ;)

    OdpovědětVymazat
  10. N.Y.C New York Color Consumer Safety & Product Quality - 13. březen - [ Přeložit tuto stránku ]
    Because our families and friends use NYC New York Color cosmetics, too! No Animal Testing. NYC New York Color products are NOT TESTED ON ANIMALS. ...
    www.newyorkcolor.com › About Us - Archiv - Podobné

    OdpovědětVymazat
  11. Dík;) už jsem to tam našla taky, předtím jsem to hledala jen v About us a našla jsem to v Tips and trends úplně náhodou, to by mě fakt nenapadlo to tam hledat ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,já jsem si od NYC koupila řasenku prodlužující a nejsem spokojená,,řasy dokáže prodloužit až po několika vrstvách a asi po hodině se mi konečky řas zahnou na stranu,vypadá to fakt hrozně.Pája.

    OdpovědětVymazat
  13. dnes jsem si koupila pudr a lesk na rty a jsem opravdu spokojená jen 114 Kč dohromady a to už je co říct a opravdu je to kvalitní.rozkodně všem dopotučuju.Jana :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem se také nechala nalákat příspěvkem od nějaké zákaznice na stránkách Max Factoru na fix na rty, že je stejně kvalitní ten od NYC jako od Max Factoru a je levnější. Byla jsem šťastná, že měl Rossman dnes otevřeno a koupila si fix. Jenže jsou to vyhozené peníze 69.90, nedrží vůbec. Pořád překresluji rty a fakt je, že když nejím, nepiji, tak drží. Je to horší než rtěnka.Ale nechci domyslet, kdybych se náhodou líbala:-)Holky určitě to nekupujte,vyhodíte zbytečně těch 70kc a budete zklamané jako já. Mluvím však pouze o fixu na rty, s ostatními výrobky této značky nemám zkušenosti. Vl.

    OdpovědětVymazat