středa 9. února 2011

MAKE UP FOREVER

Ahoj!


Dneska bych Vám chtěla představit značku,která přišla (konečně!) k nám z USA.
Její název je MAKE UP FOREVER.  Značku vytvořila a založila Dany Sanz.
Mluví se o ní jako o průkopnici,které se podařilo posunout svět make upu o větší kus dopředu..
Kosmetika je určená pro profi vizážisty... ,ale i ,,normálním'' lidem...
Myslím,že MAC COSMETICS má velikého konkurenta :-)


Já pořídila(zatím..) Microfinish powder HD ( 850 Kč).
Je to ten nejúžasnější pudr jaký znám...!!! Nemá zabarvení... takže se hodí pro všechny
odstíny pleti... Nemění Vaše přirozené kontury a svou bezbarvostí odráží co nejvíce
světla. Obsahuje křemen.  Já ho používám přes klasický pudr na T-zónu...
Řeknu Vám, pleť je po něm naprosto úžasně heboučká a hladká.. !! A jeho výdrž je celý den..!
Zamilovala jsem si ho <3 ...


Ještě se chystám na makeup ,který má také skvělé recenze ... tuto značku znám už déle .. když
jsem byla na návštěvě v New Yorku, všichni o této značce mluvili v superlativech.. a já se k nim
přidávám :-)) Škoda těch vysokých cen, ale cena opravdu odpovídá kvalitě....























1 komentář:

  1. Už se těšim až ho na mně ozkoušíš abych se neleskl :)) a pěkne nafotíš co už chci tak dlouho!

    OdpovědětVymazat