čtvrtek 3. února 2011

H&M + NYC + Johnson's = < 3

Ahoj !

Dneska jsem měla pěknou lítačku , ale to by nebylo kdybych si neudělala radost :-)

Zavítala jsem do H&M...na oblečení nebyl čas takže aspoň blbůstky :-))

Neodolala jsem hřebenu Hello Kitty :-) 99 Kč.. Těšim se až pojedu za přítelem ,až ho ve vlaku
vytáhnu :D Pak jsem chtěla vyzkoušet štětce... Mám hodně štětců různých značek Mac,sephora a jiné..
Dlouhej štětec na tvářenku vyšel na 129 Kč. Pak štětec typu kabuky taky za 129 Kč... a jeden malý štěteček na stíny 29 Kč! Máma už mi dva zabrala :D
Pak mám ráda z H&M tekutý korektor... ráda ho používám na kruhy pod očima...jeho cena  129 Kč..
Pak 10 kusů elastických gumiček.. těch nikdy není dost!!! Cena 49 Kč.

Co se týče doplňků ulovila jsem z nové kolekce náhrdelník za 199 Kč.. moc pěkný ...
Neodolala jsem prstýnku ve tvaru mašličky ( 149 Kč) a k tomu náramek (129 Kč)..
Miluju mašličky! Mám vytetováno i na krku :-))
Pak už jen pinetky ... těch nikdy , ale nikdy není dost pořád je ztrácim..! (49 Kč)

V drogerii jsem si zašla pro odličovací mléko Johnson's 3 v 1 = čistí,tonizuje a hydratuje
Můžu ho jen a jen doporučit!! Zbožnuju tu vůni a jejich balení :-) ..
Krém jsem koupila Nivea Pure & Natural ,který zklidňuje... Má skvělou krémovou
konzistenci a vůni.. po zimě potřebuje moje pleť trochu zklidnit , tak proto tahle volba..
Když mrzne tak pak cítím jak mi pleť ,,pne''... Snad pomůže :-))

Protože brzy bude Valentýn , neodolala jsem ve Starbucks nové další ,,termosce'' s motivy
lásky a srdíček... prostě Valentýnská termoska!  ( 250 Kč)

Jo jinak jsem dostala od mamky řetízek s přívěskem na kterým je koťátko :-))
Ví že na kočky jsem ujetá :-)))

Jinak do drogerie Rossman přišla skvělá značka NYC ..!! O tý ale až příště... :-)))

P.S.: Zbavuji se kosmetiky!! MAC stíny jsem dala na aukro na přihazování... tak kdyby jste měly zájem.....--->  http://aukro.cz/mac-ocni-stiny-pinkvenus-ruzova-od-korunky-nove-i1440176202.html


Řětízek.....

Prstýnek a moje nové gelovky....
Čičík si lehnul do mojí tašky do který sem si balila věci :-)) tak jsem mu dala přívěsek!
Já.... se štětečkem.......

9 komentářů:

  1. Moc hezký:), ty brýle mám taky zrovna včera mi přišly:) Jsou fkt pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mašličku si asi také pořídím! :-) Vypadá naprosto úžasně!

    http://trustyourlust.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu se zeptat kde objednáváš kosmetiku Mac? Jinak na tom aukru máš cenu 3Kč to je dost málo ne?

    www.iva-b.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Lulu: Děkujii :-)tak snad jsou brýle OK!

    Nakoo: Pořiď pořiď...! Je skvělá jsem z ní nadšená:-))

    Anonymní: Kosmetiku MAC různě po netu nebo ze zahraničí .... aukro je na přihazování takže počítám,že se to ještě zvedne ta cena přihazováním....:)

    4. února 2011 11:09

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo,ještě ty sklíčka si tam nechám dát od optičky jinak přišli v pohodě:) Jinak se moc těším na článek o tý značce NYC ,protože jí neznám a dorgérku Rossman mám moc ráda takže je to jedině pro mě dobrá zpráva!:) Ještě mně zaujal ten korektor od h&m ..až budu v Liberci ve Fóru určitě se n aněj taky mrknu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty maly stetecky z h&m za 29kc mam taky a ty jsou docela dobry, ale ten velkej byl uplne desnej, padaly z nejch lupy a tak... ale to je asi tim, ze jsem zvykla na super stetce od MAC:))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, můžu se zeptat odkud máš ten prstýnek s mašlí?? vidím, že z háem, ale můžeš napsat přesně z kterého? Moc se mi líbí. Díky moc za odpověď :)) P.

    OdpovědětVymazat