pátek 14. ledna 2011

TVÁŘENKY MAC

Ahoj,

dnes Vám ukážu svoje nejoblíbenější tvářenky Mac. Nejvíce používám tyhle 3 odstíny.
První na obrázku MARGIN, druhá LOVE THING-minerální tvářenka a poslední
PEACHY KEEN (Klikněte na název tvářenky a zobrazí se Vám odkaz na ni.)

Všechny tři použivám tak nějak na střídačku podle líčení...Poslední měsíc ale
nejvíc používám poslední zmiňovanou PEACHY KEEN.

Mám i jiné tvářenky Mac, ale nepoužívám je.. mám i krémovou.. ta se však
pro můj typ pleti nehodí.
Všechny tvářenky Mac jsou silně ale silně pigmentované... nejvíc je to pocítit na minerální
tvářence...

Mám ráda tvářenky se třpytem ,který rozjasní a barvy buď do broskvova nebo jemně růžové..

  A jaké tvářenky máte rády Vy??



MARGIN FROST/ LOVE THING/PEACHY KEEN







2 komentáře:

  1. já mám ráda bronzové, udělají krásný tón pleti!:)

    www.jollburrfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Bronzer používám samostatně a pak na něj tvářenku :-))) opálená pleť je fajn! :-)

    OdpovědětVymazat