úterý 25. ledna 2011

SKVĚLÝ BALZÁM NA RTY + DALŠÍ



Ahoj!

Dneska jsem pořídila skvělý balzám na rty.

Je z Claire's stojí 69 Kč a úúúžasně voní... Mají různé druhy...
Já si vybrala vůni sladkých ovocných žvýkaček :-) . Přemýšlela jsem
ještě nad čokoládovým...nejradši bych měla oba..ale počkám až tenhle
dojde..což asi bude brzo proto že díky tý vůni Vás to nutí mazat si to
na pusu furt!!!
Dál jsem moc moc spokojená s řasami od Claire's takže mám ve sbírce další dvoje..
Jedny stály 129 Kč a ty druhé (sešikmené do stran) 199 Kč...
Můžu  je jen dopručit jsou kvalitní!

Veeelikou radost jsem si udělala termoskou Starbucks :-)
Je průhledná a dá se do ní dát jakejkoliv Váš výtvor nebo fotografie,kresby..!
Doporučuju ale všechny výtvory lepit nebo kreslit přesně podle velikosti šablony..
Když by byl výtvor menší tak už ho asi z termosky nikdy nedostanete..
Já jsem si je tak na zkoušku nalepila na papír podle šablony , nalepila
nějaký obrázky z časáku :-))  Tahle šikovná věc stojí 200 Kč!!
Mám z ní fakt radost, protože jsem jí chtěla dlouho a ne a ne se dokopat k tomu
si jí koupit... Navíc 200 Kč je super cena ....

Byla jsem taky v Lush, ale nevěděla jsem co dřív a pospíchala jsem takže jsem odešla s prázdnou..
Teda jen s katalogem.. pořádně si to musim pročíst a něco užitečného si vybrat...
Jakou máte zkušenost s kosmetikou LUSH holky Vy????

Zatím pa a příště líčení :-))

Moje radosti :-)
.
Jen tak na zkoušku :-)


.
Miluji tě balzáme!! <3 :-)))))))))


8 komentářů:

  1. ten balzám mám taky :) je skvělej takovej extra mastný mi přijde ... :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci :)), u nás nikde obchod s Claire´s není:(, ani na netu jsem nikde nenašla jejich stránky, kde bych si mohla nějakou kosmetiku koupit :(.. Nevíš, kde bych mohla hledat? Předem díky Lau, pá Dajuš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel nemají eshop.. mohla bych ti něco zprostředkovat až tam zase půjdu..

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře, kdyžtak dám vědět, jsi hodná, díky D.

    OdpovědětVymazat
  5. Lush je super! nejcasteji si tam asi kupuji balistiky do vany, masazni oleje, tuhe peny do vany a masky na vlasy. SUPER!

    OdpovědětVymazat
  6. Jo? Já se chystám asi na krém na obličej.. masky mají dobré říkáš? :-) mám zničené konečky ... :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Lush miluju ;)... Na konečky je báječná maska (krém) R&B, udrží je v bezva stavu a kelímek vydrží snad do konce života :D, stačí dávat jen malé množství... je mastný, ale když se naučíš dávkovat, tak se vše do vlasů vsákne a nezmastí je... já teda mažu jen konečky a super ;)

    OdpovědětVymazat