sobota 15. ledna 2011

Škola makeup očí

V pátek sem docela pospíchala takže jen na ukázku takovej ,,školní'' make up,který nosím docela
často... někdy ještě přidám Mac carbon black a tím docílím víc dramatického efektu..
Používám Loreál stíny a Mac stíny... nezapomínám na Primer od Mac - báze...
Nedám dopustit na štětce 217 a 224  od Mac pro roztírání stínů při kouřovém líčení....
224

217



Zatím pa :-)

Základ primer a zlatý stín.. světlý stín pod obočí

Větším štětcem na kouřové stíny přidám tmavě bronzový stín a ,,rozblenduju''

Do prostřed víčka přidám tmavě hnědý až šedý stín který také rozetřu štětcem.

Tmavý stín aplikuju pod dolní řasy, vykreslím vnitřní oční linku,
přidám klasickou černou kočičí linku...

Nalepím řasy a je to! 




9 komentářů:

  1. wau tolik parády jen do školy? to já chodila mnohdy neučesaná, nenalíčená a v pyžamu :D:D
    ale je to krásný!

    www.jollburrfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Joll to já kdysi taky :D :D v teplákách :D ale jezdim do skoly do prahy z berouna 30 km a ve škole mam ruzny čančalky tak se taky musim čančat.. navíc me proste líčení hrozně baví :) uplne se rano tesim ze se namaluju :-))

    OdpovědětVymazat
  3. haha joo přesně :D no tak to zase joo, já to měla 5minut chůzí nebo 1m autem :D jsem to tam prospala do oběda :D a malovala se až pak haha taky mě líčení baví ale jen v odpoledních hodinách, to ranní vstávání nesnáším!

    OdpovědětVymazat
  4. Jasny ja kdyz chodila na zakladku v Beroune tak taky sem se namalovala kdyz sem prisla domu a pak sem sla zase ven... ted uz jezdim do skoly do Prahy takze... Já tam chodim tak na pul 11 :D A nevim uz sem si zvykla ráno vstát načančat se :)

    OdpovědětVymazat
  5. To tvoje líčení je prostě nejvíc nejlepší Lauri, mít tvoje oči, tak si taky ráno hvízdám :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Ale Evičko :-)) to vůbec neni pravda ...všechny oči se daj krásně nalíčit.. budu sem dávat postupně další líčení ....:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to se těšim :)
    Jinak ten velký bronzer z H&M mám taky, používám ho denně. Je nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, můžu se zeptat,jak dlouho ti vydrží jedny nalepovací řasy, když je používáš každý den? Např. ty z Claire's. Díky :-)

    OdpovědětVymazat