neděle 2. ledna 2011

NOVÉ ÚLOVKY : MAC + Claire's




Ahoj!

Nejdříve bych chtěla všem popřát vše nej do roku 2011,hodně štěstí,zdraví,lásky,úspěchu..!
Ať je pro Vás tento rok lepší než předchozí rok a ať se Vám vše co si přejete splní !:-)

A teď k mým novým úlovkům... Jak jsem již psala,dostala jsem k Vánocům poukazy
do Mac cosmetics.. tak jsem je konečně zúročila...
Byla jsem v prodejně na Václavském náměstí... v podstatě jsem věděla pro co jdu:-)

Vybrala jsem si makeup Studio fix fluid barva NW30. Tenhle make up mám moc ráda..
Je skvěle krycí a dodá mi pěknou barvu a navíc velmi velmi dobře drží. Pro mě je to make up
No.1
Dál jsem vybírala linky... normálně používám gelové linky od Mac.. ale nejsou tak intenzivní jak bych
si přála ,takže si je většinou obkreslím ještě tekutou linkou....
Vybrala jsem si Liquidlast liner na dvou složkové bázy tzn. že je vodě odolný( a to teda fakt je!) .
Samozřejmě barva Point black -černá. Dá docela práci tuhle linku odlíčit,fakt doporučuji odličovací
prostředky pro voděodolné výrobky.

Co mi fakt udělalo radost jsou stíny na oči z limitky Mac Venomous Villains . Vybrala jsem si
 barvu   Carbon black. Je to nejčernější černý stín jaký znám.
Dál jsem potřebovala lepidlo na řasy.. to moje už mi v podstatě došlo... Nedám dopustit
na DUO ( zakoupíte též v Mac) . Lepidlo stojí 250 Kč,ale vydrží Vám
opravdu dlouho!! Já si lepím řasy téměř denně a lepidlo mi vydrželo neuvěřitelné dva roky!!!!!
Navíc má správnou konzistenci... naneste na řasy slabý proužek lepidla, nechte cca 30 sekund
uschnout a poté nalepte co nejblíže ke svým řasám... A je to !

Můj poslední úlovek v Mac je 3% pudr - Blot powder, barva dark. Tenhle pudr Vám make up
krásně zafixuje a pleť neucpe. Lehce tónuje.

Tímto jsem své nákupní poukazy vyčepala a připlatila si 110 Kč. Škoda,že v ČR má Mac cosmetics
ceny skoro 2x vyšší než v USA. Všimněte si že na stránkách Mac cosmetics.com  stojí např.lepidlo
DUO 8 dolarů ,dolar je dnes cca 19 Kč.. To znamená že v USA Vás přijde lepidlo na zhruba 152 Kč!!!
Blot powder stojí v USA 22 $ . V ČR vás tento pudr vyjde na 620 Kč, V USA na cca 420 Kč!
No žijeme v ČR.. samozřejmě existují výrobky,které najdete v drogerii  s obdobnou kvalitou
Mac-u. Například značka Loreal je také velmi kvalitní a ráda jí používám. Mám velmi ráda
make up Visible lift  a černé tekuté linky.


Další věc,které jsem neodolala když jsem procházela kolem obchodu  Claire's  byly nalepovací
umělé řasy...! Úplně jsem se do nich zamilovala a celkově Claire's má krásné doplňky!!

Zatím pa !

:-)
MAC STUDIO FIX


MAC EYELINER LIQUIDLAST

     

MAC VENOMOUS VILLAINS
  
DUO LEPIDLO NA ŘASY
  

MAC BLOT POWDER

CLAIRE'S EYELASHES 


    
   

16 komentářů:

  1. Ahoj Lau prosím tě a jaké řasy používáš?Kupuješ přes internet?Díky avše nej v novém roce.

    http://nikolbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Nikol, myslíš nalepovací..??? Tyhle Claire's jsem koupila v obchodě.
    Jinak kupuju přes internet ze zahraničí mají je za mnohem lepší ceny:)

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkné úlovky :)))
    Claire's jsem si ted taky moc oblíbila :) jsem hlavně ujetá na jejich laky!!!! :)

    http://www.angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. No to mě právě zajímá kde na jaké stránce vyjdou levně?Jestli ebay jaký prodejce.Díky

    OdpovědětVymazat
  5. Nikol zkus treba tohle : http://cgi.ebay.com/10-Pair-Long-Black-False-Eyelashes-Eye-Lashes-Makeup-/220710897774?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item336365086e#ht_3345wt_783

    OdpovědětVymazat
  6. Lak od Claire's jeste nemam poridim urcite :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Kolik staly ty rasy z Claire's?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,prosím mohla bych se zeptat,kde jsi sehnala lepidlo na řasy DUO? Díky))

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, seženeš ho v MAC prodejně :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, s řasama od claire's mám tu nejhorší zkušenost, jakou člověk snad může mít, ale je to individuální. Udělala se mi po tom lepidlu alergická reakce (oteklé oči atd.). Jiinak tu fotku řas jsem si půjčila jestli nevadí a uvedla jsem zdroj. MÁŠ NÁDHERNEJ BLOG! dávám do SLEDOVANÝCH :))))

    OdpovědětVymazat
  11. A jinde než v Mac se nedá sehnat? V naším městě ho nemají.. ://.

    OdpovědětVymazat
  12. http://mac.nabizi.cz/mac-lepidlo-na-nalepovaci-rasy-duo-adhesive_p14414/

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, chci se zeptat, nebude vadit kombinovat levné řasy z dm s lepidlem na řasy Duo od Mac? Díky.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Káťo,vůbec to nevadí naopak :-) Lepidlo je základ řasy použij jakékoliv :-))

    OdpovědětVymazat
  15. A Ještě jsem se chtěla Laurí zeptat,jestli z http://mac.nabizi.cz/ to příjde domů stoprocentně a v originále? :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Káťo myslím,že lepidlo by snad mělo být v pořádku,ale co se táče kosmetiky tak upřímně nevím :-( nakupuji v kamennych obchodech... zkus si vygooglovat nějakou diskuzi na tento eshop...

    OdpovědětVymazat