středa 19. ledna 2011

MY FAVOURITE MAKE UP

Ahoj,

dneska Vám chci ukázat můj nejoblíbenější make up.
Opravdu nejvíc spokojená jsem s Studio Fix (spf15) !
Poprvé jsem ho vyzkoušela před pár lety a od té doby na něj
nedám dopustit.
Nyní mám tyhle 3 .. různé barvy... když jsem opálená nebo ne :-)
Nebo si barvy smíchám abych vytvořila požadovaný odstín.
Tenhle make up krásně kreje.. je  spíš krycí takže jestli nemáte dokonalou
pleť tak ho doporučuju! 
Nyní používám barvu NW30... :-)) Cena je myslím 790 Kč.
Je ale potřeba si k němu koupit pumpičku a ta stojí as 100 Kč. Takže Vás
tahle radost vyjde zhruba na 1000 Kč....

Pokud sháníte levnější verzi tohoto make upu doporučuju Loreal Visible lift.
Má podobnou krycí schopnost a i strukturu. Stojí asi 400 Kč.





.

.





5 komentářů:

  1. ... tak od MAC jsem zatím žadný make-up neměla, ale ráda bych vyzkoušela ... akorát, že já prostě nesnesu ty tekuté a musím mít jen pěnový make-up.

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně?? Já myslimm ,že tenhle by ti seděl.. zkus si říct o vzorek v macu.. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Sice to není vůbec k článku, ale máš nádherné nehty :D

    OdpovědětVymazat
  4. mac makeup mam take rada :)
    hezky blog))navstiv take muj :)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Wow hodně pěkný:),to poslední je všechn tvoje? tyjo:D taky bych chtěla:D:D:D:P:)

    OdpovědětVymazat