neděle 30. ledna 2011

Mini haul I am + Six

Ahoj!

Dneska jen tak v krátkosti ukážu co jsem pořídila nového...

Stavila jsem se v I am a v Six.  Mají skvělé slevy dopouručuju se tam stavit ! :-))

Pořídila sem veelikou huňatou šálu v I am, k tomu jsem si koupila brož v Six ...
Nemohla jsem odolat peněžence v I am za 349 Kč.. Pak dva náhrdelníky...
Ten veeeliký hnědý se zlatýma aplikacema stojí 549 Kč...ten červený na stuze
původně za 349 Kč nyní po slevě za 30 Kč!!!! Celo zlatý řetízek je ze Six za 499 Kč :-)

Zbožňuju doplňky!!!





A tady pár obrázků :-)




3 komentáře:

  1. Krásné doplňky! A hrozně moc se mi líbí druhá fotka, nádherná jsi!

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé děkuji moc :-** ale zase nepřeháňej:)) Z doplňků mám taky radost a velikou :-))) hlavně z toho za 30 Kč :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji hodně doplňků a bižuterie. Ty tvoje jsou moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat