úterý 18. ledna 2011

MINI HAUL H&M

Ahoj,

dnes Vám ukážu co jsem pořídila v H&M :)
Tak triko na spaní s Minnie je taky doma , psala  jsem o něm v předchozím
příspěvku :-)
Je super velký a pohodlný na spaní ;)   Cena 349 Kč.
Pak jsem neodolala samozřejmě kosmetice...

Bronzer ve zlatém obalu stojí 199 Kč je velký a ten obal je prostě
nádherný ... navíc opravdu krásně bronzuje a je i na tělo...

Šla jsem ještě do druhýho bronzeru ( jsem na ně asi ulítlá!)
Myslím ,že je z Vánoční kolekce.. jeho cena je 179 Kč i se štětcem.
Vypadá moc pěkně.. zbožňuju ty reliéfy..

Co mi moc udělalo radost je malá paletka 36ti očních stínů...
Jejich cenu nevím přesně.. asi 250 podle mě.. :-/
Barvičky jsou krásný a opravdu rozmanitý..! Palety to je moje :-)

Ještě jsem pořídila prstýnek s mašličkou, ale zapomněla jsem ho u kamarádky
v autě tak příště :-))







.


10 komentářů:

  1. supr věci! bronzery taky miluju!

    OdpovědětVymazat
  2. na to triko jsem taky dnes koukala :) je roztomilé, ale já si tam nedávno na spaní koupila trošku jiné takže tohle oželím :))) jinak ten první bronzer jsem si už taky chtěla koupit, ale já nevim ... jeden doma mám a teda nevim, ale já si ho asi neumim pořádně aplikovat, protože v tom vypadám divně. Ten druhý má moc pěkný design ten jsem tam ani neviděla ...

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Joll :-) Bronzery sou super.. !! :-)))

    Angel: Jo? mas podobne..? No ja ho chtela moc..jeste chci teplacky.. a kalhotky :-))))
    Mozna na bronzer jen nejsi zvykla :-) chce to velky stetec nebo plochy stetec... a pouzit ho na mista jako tvarenku trochu na celo malicko na koren nosu a,,pod oblicej'' jak mas kosti :-) staci lehce..

    OdpovědětVymazat
  4. Jinak prodávám něco malo zde http://newforum.cz/makeupbox/viewtopic.php?p=146728#146728

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé věci :)).. Lau, ty děláš vižáž? Líčíš atd.. ? Nebo jen z zkoušíš sama ? Mě to totiž fascinuje-kosmetika a různá dekorativní kosmetika :), ale bohužel mám jenom kapesný, takže si ty drahé věci od MAC třeba nemůžu dovolit, ale od těch obyčejných značek toho mám spousty ;) Dajuš

    OdpovědětVymazat
  6. No já se tomuhle věnuju už dlooouho dlouho... na vizážistický kurz se snad prihlasim po maturite :-)
    Mac je drahy ... to ne ze ne.. v USA jsou ceny a uroven lidi jina ty holky si muzou dovolit kazdej mesic koupit veci v hodnote 300 dolaru a nic to pro ne neni a maji za to podstatne vic veci nez my tady v CR..
    Pokud te tohle bavi taky bloguj rada se podivam :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Lau, neni ta rtenka, co prodavas prave ta, co mela byt vyhrou tady v soutezi? :( achjo..

    OdpovědětVymazat
  8. Ne není. Mám 2 tyhle rtěnky. Soutěž vyhrála Eliška U. ze Zlína :-)

    OdpovědětVymazat