středa 12. ledna 2011

HAUL No.2 taška na notebook

 Tentokrát jen tak v krátkosti..

Pořád jsem nemohla sehnat parádní tašku na noťase...

Všechny mi přišly hnusný... tašku Olilly má snad každá druhá...
NIC originálního....  Až jednou... si to du v OC Smíchov a usmívá
se na mě taška z obchodu s doplňkama... fakt nevim jméno...ale kdo zná
OC Nový Smíchov , tak naproti H&M je ten obchod...
Wauu tu chci...!  Cena 999 Kč... trošku sem se zdráhala... ale tak co :-))
Mám z ní obrovskou radost! Konečně si můžu svýho MacBooka Pro tahat do školy
stylově...!  A hlavně je to SPRÁVNÁ velikost.. všude měli obaly jen na MacBooky malý ty bílý většinou...na mýho kusance Pro velikost nebyla... takže aleluja :-)) !
Má různý přihrádky i dokonce na tužky... Dole je zip aby se dno dalo zvětšit..
No pecka.. navíc nýty,cvoky,atd.. je v módě takže taška je doma! :-)





5 komentářů:

  1. takovou zajímavě dělanou jsem ještě teda neviděla :) moc pěkná! Máš pravdu taky se mi nelíbí takoév ty klasické jak nosí každý druhý ...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta je bomba...

    http://nikolbeauty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj,hrozně ráda chodím na tvůj blog,prosím přidávej častěji něco nového :(

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju, OK budu se snažit :-) už mám něco rozepsaného

    OdpovědětVymazat