úterý 11. ledna 2011

H&M haul a další :)

 Ahoj..
Tak sem tu zas...   ztratil se mi kabel od foťáku jinak už bych psala .. :-/

Byla jsem v H&M a ulovila pár nových kousků...
Ceny Vám přesně neřeknu cedulky sem tu měla ,ale v záchvatu uklízení vyhodila.. :(

Taky jsem ulovila prstýnek ve slevě ten růžový.. za 29 Kč.. :-)

A pak kruhové naušnice značky Bijou Brigitte cena 370 Kč( trochu přetažený co?).

V H&M jsem neodolala  dlouhému saku ve stylu Kim Kardashian... pak šaty v lesklé
zlato hnědé barvě... svetřík s mašličkama na kapsách... a krémové triko s volánkama...
v Pull and Bear jsem zase neodolala triku s kočičkou... ( už jsem říkala ,že miluju kočky?)

Ještě k H&M mají úúúžasný věci od Disney s Minnie.. takže taštička na make up putovala
semnou domů :-)  .

Sháním teď nějaký supr dupr džíny... chci tmavší bez kapes na zadku a pěkně úzký...
Zatím jsem na žádný parádní nenarazila.. tak kdyby jste někde zahlídly dejte vědět...

 Co jsem si ale vyhlídla jsou botky v Tally Weil (píše se to tak?)  a pyžamo a kalhotky
s Minnie v H&M...

Tak snad příště :-)

Zatím pa!




Taštička Disney.. už jsem jí stihla ušpinit :-D
Moje nové úlovky :-)

I Čičiman dostal něco na ,,sebe''novej obojek <3

3 komentáře:

  1. jee:) fak tmoc pěkný:) moc s emi líbí ta taštička na make up:)

    OdpovědětVymazat
  2. Z taštičky mám taky radost je docela malá ale vejde se do ní hodně!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, máš super vkus a tvoje kočička je nádherná :)))

    OdpovědětVymazat