sobota 25. prosince 2010

SVÁTKY,MAC, DIOR LAK :)

Ahoj!

Vím vím, dlouho jsem tu nebyla :(

Tak jaké dárky jste našly pod stromkem..?? Já spoustu věcí , ale největší radost
mám z dárkových poukazů do MAC COSMETICS. Už se těším až vyrazím do
obchodu ;)   Jinak jsem také dostala lak na nehty DIOR odstín 117 Rosy reflection.
Takže jsem hned vyzkoušela...Líbí se mi tyhle nude barvy...ale aby lak byl pěkně vidět
musela jsem nanést 3 tlustovrstvy.. ale je velmi příjemný na pohled ...Dostala jsem rukavice
Guess v podobný barvě ,tak to bude ladit :)
Hned jak budu zdravá( ooo ano zase jsem nemocná....)  tak vyrazím do centra a pořídím
něco v Mac  a samozřejmě ukážu! :)  Už Vám sem musím hodit nějaký video :))
Taky ukážu pár kousků co jsem ulovila v H&M ... :))

Užijte si svátky ! :-*

5 komentářů:

  1. Tak to ti závidím taky bych ráda do MAC ale jsem z Brna a myslím že v Brně MAC není,škoda.Užij si nákup:-)

    http://nikolbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to je blbý že je Mac jen v Praze.... jinak díky moc a chválím blog :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé konečně jsem se dočkala příspěvku :) Láček je krásný :) A poukazy také závidím :)) A už se těším na další článek ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mmm,tk to si měla bohatýho Ježíška:D:D:D , já sem si díky tobě vybrala žehličku na vlasy,přesněji od Remingotnu S9950 nbo tk nějak:D musím jí hned vyzkoušet;)

    OdpovědětVymazat