čtvrtek 4. listopadu 2010

MAC haul + štětce

Ahoj!


Dneska jsem se stavila v Mac Cosmetics :-) chtěla jsem si koupit něco z kolekce Walt Disney,
ale nějak nebyl dřiv čas a teď už skoro nic nemají - asi 3 věci ,který mi absolutně nesedí..:((
Tak jsem si alespoň koupila bázi pod oční stíny v tělové barvě :-)
Kolekci Walt Disney si teda nejspíš obejdnám z netu ....
Jinak holky jsem Vás chtěla upozornit ,že na aukru je několik aukcí s MAC štětcema...
Většinou celé sady! Nekupujte je! Jsou to levné napodobeniny!!!!!!!!
Mac má stříbrnou rukojeť pevně obepnutou! Viz obrázek! Mac také jednotlivé
štětce nebalí do igeliových obalů!!!!!!! Takže na to pozor !!!
 Zatím pa!
original mac v pravo- má jasně pevně stříbrnou rukojeť upevňenou!

-

3 komentáře:

  1. Ahojky měla bych k tobě menší prosbičku,potrřebuju poradit ohledně vlasů. Pořád nevim jakou barvu a taky mi tam vznikl docela chaos barev moje přírodní vlasy jsou dlouhé asi kousek pod ramena tmavě hnědé (odrost u pěšinky) potom se to vybarvuje do světle hnědé až zrzavé a mám je jakoby podbarvené blond melírem. A rozhodla jsem se že je chci jednobarevné:/ ale nevím jak to udělat a ke kadeřnici nechci,hodněkrát už mě kadeřnice zklamaly.. a tak se chci zeptat myslíš že to moje vlasy vydrží,když je uuplně celí odbarvím na blond a hned na to hodím hnědou barvu? hodně holek mi radilo ať je odbarvím a hodím na ně hnědý šampon ale nevím,nevím..a když už tak jaký? děkuju za odpověď♥

    OdpovědětVymazat
  2. jo a ještě jsem zapoměla dodat že je problém právě v tom že je chci SVĚTLE hnědé.

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj sjů...

    no jestli si chces total zničit vlasy tak si je odbarvi ... mas hnedy vlasy, to ani odbarvit nepujde... !!! hlavně ti pulka vlasů ulítá..!!!
    lepší je pomalu vlasy ztmavovat... moje kamardka byla cernovlasa a sla na blond, trvalo nekolik mesicu nez ji to odbarvily.. samozrejme ze to mohla mit za jedno odpoledne blond, ale prisla by o pulku vlasů!!!
    V tony and guy ji to stahovaly pomalu a setrne.....
    Zkus zainvestovat a zajít do pořádného kadeřnictví... !

    OdpovědětVymazat