středa 13. října 2010

Natáčení ve škole a GEMOLOGY salon Dermitage

Ahoj!
Dnes jsme ve škole s holkama natáčely video na náš maturitní ples :) !
Byla to zábava! Nebudu prozrazovat o čem video bude,ale nebojte,až bude hotové
určitě ho sem nahodím :))

Dnes jsem holky líčila! Řeknu Vám ,byla to docela makačka ! :)

Jinak bych dnes chtěla doporučit salon Dermitage, který má značku Gemology.
Gemology, znamená věda ohledně drahých kamenů. Tato firma jako první na světě dokázala
ve svých laboratořích kameny zkapalnět !! A použít extrakty  z kamenů do své kosmetiky.
Mám od nich odličovací mléko a sérum a jsem nesmírně spokojená!!!
Koukněte na jejich stránky http://dermitage.shopmc.cz/katalog/gemology-cosmetics-produkty

Jinak přídávám nějaké ty fotografie jak jsem slíbila :) 
Zatím ahoj!! :-))






5 komentářů:

  1. moc hezký,si se asis vyřádila ne?:D :) .. na té 4.fotce to je všechno tvoje? :O :)

    OdpovědětVymazat
  2. V podstatě krome ty cerveny tasticky vsechno moje :))

    OdpovědětVymazat
  3. áá to jako fakt? héj dobře ty! :))

    OdpovědětVymazat
  4. kde bych takovou sadu štětců a štětečků mohla sehnat? :) za nějakou slušnou cenu třeba,ne nějakou extra drahou?:)

    OdpovědětVymazat