úterý 12. října 2010

MAC COSMETICS A AKTUALIZACE

Ahoj!


Holky, psaly jste mi dotazy ,jestli budu stále blogovat...
Ano budu!  Jen jsem stále ještě školačka, tak teď nebyl vůůbec čas :(


Dnes Vám ukážu novou úúúúžasnou kolekci od Mac cosmetics!
Je to kolekce od  Walt Disney! Tato velmi kvalitní kosmetika
vytvořila tentokrát kolekci rtěnek, pudrů ,tvářenek i laků na nehty!
A to v krásných pouzdrech!   Název je VENOMOUS VILLAINS "Walt Disney".
V USA Vás pudr vyjde na 460 Kč u nás bohužel 2x tolik :(
Pokud máte zájem o kosmetiku MAC najdete ji zde http://mac.nabizi.cz/  !
Jinak se dá sehnat levněji přes internet ze zahraničí- kontaktuje mě :)
 Z této kolekce jsem unešená !! Hned v týdnu si něco koupím! :) a ukážu !
Jinak zítra ve škole máme nějaké natáčení a budu holky líčit  a upravovat ,takže čekejte fotky!! :)
Zatím pa!

10 komentářů:

  1. krásné moc :) .. jo chápu že nemáš čas,jen mě to tak zarazilo :) .. já tky nemám čas,sama jsem měla blog,ale kvůli škole :(( jsem ho zrušila .. jinak ta kolekce je moc pěkná :) .. a na jakou školu chodíš,že je budeš líčit?:)

    OdpovědětVymazat
  2. je ten pudr je užasný!.... a co ta soutěž nemělo už být vyhlášení před několika týdny?

    OdpovědětVymazat
  3. Já chodím na školu umění.. můj obor je video a fotka.. :) jinak samozřejmě mě baví kosmetika a líčení,takže kvůli videu co točíme na maturitní ples , budu holky líčit :) a dělat jim vlasy...

    OdpovědětVymazat
  4. áá to by mě bavilo! až na to že v tom nejsem tak dobrá jako ty :D .. tak jo na fotky se moc těším,třeba odtamtaď něco okoukám :D .. moc mi totiž nejde horní linka :P

    OdpovědětVymazat
  5. Oooooh, tak to je hodně drsné...Úplně bych chtěla aspoň jednu věc Disney :D

    OdpovědětVymazat
  6. halooo a kdy bude vyhlášení soutěže o rtěnku?? A vůbec nechápu tvůj argument, že jsi školačka tak nemáš vůbec čas? Kdo jinej by měl mít čas než studenti? Myslíš, že když budeš chodit do práce tak budeš mít času víc ?:DDD naivní myšlenka.
    Já dělám rok asistentku jedný fotografce a věř, že času mám milionkrát míň než vy studentky.

    OdpovědětVymazat
  7. Vyhlášení proběhne v pondělí. Hodně holek nestíhalo ,proto jsem prodloužila soutěž. Já už fotografii vystudovanou mám :) a nechodím jen do školy! Také pracuji...! A ještě jsem každý víkend mimo domov.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná kosmetika. Brala bych všechno.. všema deseti :D

    OdpovědětVymazat
  9. přátelé nekupujte ze stranek mac-nabízí nemá to s MAC nic společného a je to dražší než v obchodě!!

    OdpovědětVymazat
  10. co to plácáš? mac-nabízí je bezva obchod, alespoň někde na internetu se dá MAC Cosmetics sehnat, a zaručene je tam všechno pravé, sama tam nakupuji

    OdpovědětVymazat