neděle 5. září 2010

VLNĚNÍ ŽEHLIČKOU 2

Ahoj!


Spoustu z Vás mi psalo,že vlasy Vám pomocí žehličky nešly navlnit..
Nevadí!! Mě to taky trvalo než jsem chytla grif :))) .  
Natočila jsem další video, kde je postup vidět více zblízka ...

Tak hodně štěstí ! 



video


Rovné nebo vlnité ? :)


8 komentářů:

  1. ahoj právě jsem se dívala na video jak udělat vlny žehličkou a mám asi stejně dlouhy vlasy jak ty ale ty vlny se mi dělaj jen na konečcích je to tak sprívně? díky

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Terezko,

    vem pramen vlasů- a začni úplně u hlavy :) chce to čas než chytneš grif ..
    Je jen na tobě odkud vlny povedou .. jestli uplne od hlavy, nebo od stredu a nebo jen na koncích :)
    Hodne stesti!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky :) nikdy bych nevěřila, jak se žehličkou jdou udělat pěkný lokny, vždycky jsem viděla kadeřnici jak je dělá kulmou. Až budu mít čas tak to určitě taky vyzkoušim!!! :) akorát nevim jak budu zvládat zadní část vlasů a hlavně jestli mi to vůbec půjde :) měj se pěkně Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahuj, můžu se jen zeptat co máš za žehličku :-) Právě si vybírám nějakou novou a ta tvoje vypadá moc dobře. :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Kateřino!
    Já mám žehličky 3 - a všechny od značky Remington. Myslím,že ať si vybereš jakoukoliv žehličku od této značky - budeš spokojená !! :))

    OdpovědětVymazat
  6. super! Jen by mě zajímalo,používáš na vlasy nějaký ochranný přípravek před teplem..?

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky ..Koukala jsem na to video ..bojím se že si spálím vlasy

    OdpovědětVymazat