pondělí 6. září 2010

SOUTĚŽE :)

Ahoj!!


V brzké době přidám nové vychytávky nebojte ! :) Holky, mám povolené komentáře
od všech-takže pokud máte jakékoliv dotazy do toho!

V nejbližší době se chystám udělat samostatné oddělění na tomto blogu= PORADNA.
Jinak mám připraveno plno novinek ! :)  A co škola? Jak Vám začla? Maturantky-
co říkáte na ,,STÁTNÍ MATURITU'' ?? Já jsem pěkně vyklepaná!!!
Ale moc se těším na ples a budu samozřejme informovat o šatičkách doplňkách i líčení!
Chystám se na velmi oblíbené soutěže! Takže holky sledujte blog ať Vám neujde šance
 vyhrát nějaký ten dárek ! :))
 Taky by mě zajímalo-nosíte rudou rtěnku? Líbí se Vám to? Nebo naopak?
Ráda si přečtu Vaše názory takže do toho!

Zatím ahoj!

Rudá rtěnka ANO či NE ??
                      

13 komentářů:

  1. Když má někdo rudou rtěnku, moc se mi to líbí. Taky bych ji ráda nosila, ale bohužel nemám na ní vhodný tvar rtů...

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě rudá rtěnka sluší skoro každému- jen těžší najít vhodný odstín rudé. Rudá rtěnka se musí precizne na rty ,, vymalovat''.. vzdy to chce rudou
    konturovaci tuzku a rty si precizne vykreslit.. a az po té vyplnit rtěnkou..
    Takže pokud máš tu trpělivost muzes zkusit :) k tomu jen černé oční linky a je z tebe Pin up girl jak delana ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. STÁTNÍ MATURITA!!! OMG!!! Proč zrovna letos :-(((
    Je to hrůza ti řeknu,sem taky vyklepaná a to ještě budu dělat i praktickou :-///. Jinak máš skvělí blog :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky nevím proč jsme to takhle blbě chytli :-(( Myslím,že cestina jako mi da zabrat...!!! Kdyz sem dnes videla ty testy .. pulku jsem mela spatne..
    Dekuju za pochvalu opravdu me to tesi!! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Rudá rtěnka se mi hodně líbí... Ale zatím jsem neobjevila odstín který by seděl zrovna mě a taky nemám až takovou odvahu nosit ji mezi lidi...

    OdpovědětVymazat
  6. Natali.Martina : Chce to zkouse! :) jde taky o to jaky jsi typ.. zimni letni atd... Zkus zajit treba do Mac cosmetics pokud jsi z Prahy a zeptat se jaky odstin rude rtenky by ti doporucili :) Malo kdo ma tu odvahu,ale kdyz to nekdo umi tak to stoji za to! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj :) hezký blog ;) .. .jinak co se týče rudé rtěnky ... :) už od přírody mám hodně sitě červené rty, a zakrývám to lehce make-upem a pak třeba leskem .. i spoustu kamarádek že světle růžová je k mému věku ( 17 ) a obličjei .. vhodnější .. .:) Verča

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,chtela bych te poprosit jestli by si nemohla natočit nějaké video jak si nalíčit kouřové oční stíny,chci mít na disku vzdy krásne namalovaný oči a nikdy se mi to moc nepovede:(..děkuju,Verča:)

    OdpovědětVymazat
  9. Verča: moc děkuji..!! Tak ty to máš zase naopak :)) ano k tvému věku se hodí spíše růžová..ale i mě občas láká ta rudá :-))
    Nastesti vyber rtenek je na trhu veliký :))

    Milá Anonymko :) chystám se k tomu- jen kamera nyní není k dispozici...
    Nafotím nejspíš nějaký jednoduchý foto serial kde se pokusim vse ukazat :)
    Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  10. rudá? nu tu jsem nezkoušela,teorve s líčením začínám tak jsem ráda,že jsem našla tvůj blog :) už se těším na poradnu protože věř mi,že se ode mě otázky jen pohrnou,ne dělám si srandu ,ale potřebuju se na něco zeptat :)

    OdpovědětVymazat
  11. moc se mi líbí výrazné rtěnky, ale protože nemám zuby jako perličky:D, tak to nosit nemůžu. Ale ty máš krásné zoubky, takže tobě to moc sluší. A další problém je, že k výrazné rtěnce potřebuji dokonalou plet což se celej den nedaří. Jinak rozhodně jsem pro rudé rty. Moc se mi líbí tvůj blog. Chtěla jsem si taky takový zařídit, ale nejsem trpělivá. Škoda, že se na tvůj blog nedají dávat příspěvky.:). Jinak opravdu smekám před tvýma článkama. Super!!
    Hedulka

    OdpovědětVymazat
  12. Annie - klidně se ptej , od toho jsem tu :) poradna bude během 3 dnů :)
    Líčení je můj obor takže se není čeho bát :))

    Hedulka : Ahoj, moc ti děkuju je to pro mě opravdu skvělý pocit, když vidím,že to co dělám má nějaký smysl ! Pokud máš nějaký příspěvek,který by se mi líbíl- napiš mi ho na email(laura_begi@msn.com)- a já ho zde mohu publikovat :)
    Zoubky mám relativně bílé.. budu radit i jak si zoubky vybělit :))
    O tom jak udržet make up na svém místě celý den bude také článek! :)
    A již brzy soutěž! :)))

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojda :o), už netrpělivě vyhlížim a čekám na další super příspěvek ;o). Těším se, až si najdeš čas na natočení videa, kde se líčíš.. Daji

    OdpovědětVymazat