úterý 31. srpna 2010

VLNĚNÍ VLASŮ ŽEHLIČKOU? JAK SNADNÉ!


Ahoj!

Dnes Vám prozradím trik se žehličkou! :) Řekly by jste , že žehlička je hlavně na 
žehlení a rovnání vlasů?  Nene není! Už nepotřebujete kulmu! Žehlička zvládne 
obojí a hlavně podstatně rychleji!  Je to opravdu jednoduché a rychlé :)
Postup  Vám ukážu v následujícím  videu! :)




Dnes jsem učila svou spolužačku Aničku jak na to- a na hlavě jsem jí vytvořila objemné vlny!

Anička a já :)



Aničky vlny 




5 komentářů:

  1. :) roztomilé video! Taky si vlasy natáčim žehličkou, je to nej. Ale prozraď mi prosím, co je za značku ta ochrana proti teplu? Musim si to taky koupit.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo Evičko ,ale špatně sem to importovala-špatná kvalita, nejspíš budu přetáčet... Ochrana vlasů před teplem -Termofixační sprej- tohle je přímo na vlny-> LOREAL STUDIO HOT CURL, najdeš v běžné drogeri cena cca 120 Kč.

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, děkuju. Koupim si to. A jinak na tý fotce s kamarádkou máš hezký vlasyyy, parádní dýlku. Už nemáš ty mega prodloužený? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám nemám sundala jsem :( právě že krááátkýýýýý :(( budu kupovat Clip in! :)) aby když si to navlnim abych to měla parádně dlouhýý ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Prej krátký :DD a mě se právě takhle strašně líbí!!! Ale na ty vlny to chápu, to je pak o něčem jiném, když jsou dloooouhý :)

    OdpovědětVymazat