pátek 27. srpna 2010

VÍTÁM VÁS NA SVÉM BLOGU! :)

Ahoj holky!

Vítám Vás na svém novém blogu!  Tímto blogem bych chtěla všechny holky upozornit na skvělé
vychytávky ve světě líční a doplňků..módy...! :)   Existuje spoustu věcí ,které by Vás zajímaly,
ale nevíte jak na ně?!  Od toho jsem tu já! :)  Poradím Vám jak se správně líčit, jak si udělat vlasy
 a co je právě teď IN!!  Holky pokud máte jakékoliv dotazy ohledně dívčího světa, jen do toho!
 



5 komentářů:

  1. Bude i něco jako zvědavý dotazník?)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Když mi napíšete otázky :D

    OdpovědětVymazat
  3. hele tak to si snad dám i tu práci...budeš to číst takovym tim debilnim hláskem co má ona?

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj nemohla by si natočit video s postupem jak na kouřové líčení?Už jsem se pokoušela hodněkrat ale nejde my to :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Lau, co takhle, kdybys svůj blog přesunula na tumblr, tam se mi to zdá lepší a navíc mi tvůj blog opravdu hodně pomáhá a byla by škoda, kdybys ho přestala psát.

    OdpovědětVymazat