sobota 28. srpna 2010

OČNÍ PODKLADOVÁ BÁZE

 Ahoj holky!

Dnes Vám chci prozradit, jak na to aby Vám oční stíny vydržely celý
 den na tom správném místě a nerozpily se'' :-X

Vídám na ulicích slečny i paní  s hezkým pokusem o kouřové oční stíny nebo jiné.
Ale vždy rozpité rozmazané a zanešené v záhybu víčka..! Nevypadá to zrovna nejlíp...
To samé je když přijdu ráno do školy- a holky jsou pěkně namalované- pak po dvou
 hodinách vyjdou a vidím jak se jim stíny zanášejí do očního záhybu...
To já si na lavici klidně zdřímnu a je to OK... :D

NAŠTĚSTÍ, existuje věc jméném  OČNÍ BÁZE -pod makeup a stíny!
Oční báze vyrábí snad každá lepší kosmetická firma !
V drogerii jich moc nenajdete..Co jsem viděla - byla jen jedna a od Dermacolu.....
ALE - tato báze se nanáší na víčka- pod make-up- stíny.
 Stíny Vám pak vydrží  na svém místě celičký den ! Až do večera!!

Ráno nanesete během pár vteřin bázy, nalíčíte a můžete být v klidu až do večera ! :)
 Já sama používám a doporučuji bázi od Too Faced - najdete v Sephoře. ->  sephora.com
Tuto skvělou bázi jsem pořídila už před rokem v Římě.
A stále jí mám dost- a to používám téměř každý den!!
 Takže investice se určitě vyplatí ! Pokud neznáte značku Too Faced ,
koukněte na jejich stránky- naleznete tam samé skvělé produkty.

-> www.toofaced.com

















Samozřejmě báze na oči vyrábějí i jiné kosmetické firmy :)
Tato báze je ale jedna z nejlepších !  Nemohu opomenout také bázy na oči od kosmetické firmy MAC COSMETICS.  
Mac vyrábí báze dokonce už i v různých barvách- tím navyšuje  intenzitu stínů.
           Pokud sháníte kosmetiku značky MAC  COSMETICS
    a značku Too Faced není problém ji objednat ze zahraničí.
Pokud nemáte poblíž Sephoru ani MAC   koukněte na ->
  
Už nikdy rozpité a rozmazané stíny! Jen krásně vybarvená víčka :)





                                         

Myslím,že je vidět že bázy opravdu používám:)




1 komentář:

  1. mm,tohle mi opravdu pomůže,díky :) uvidíme třeba ji někde uvidim a zakoupim ..jinak co se týče kosmetiky MAC tk jí obdivuju ovšem na můj vkus je až mco drahá :(

    OdpovědětVymazat