pátek 27. srpna 2010

FOREVER21.COM

Ahoj!

Znáte obchod FOREVER21.COM? Ne? To je chyba!!! Je to velmi známý obchodní řetězec hlavně v USA. Jeho obchody můžete najít dokonce i v Arábii, Kuwajtu,Bahrajnu,Thajsku,Japonsku, Puertu Ricu,Singapuru...!! Bohužel v Evropě jen v Dublinu...

ALE to není důvod ke smutku!  Je tu možnost si objednat z jejich internetové stránky ! :)
Tento obchodní řetězec, byl založen v roce 1984 v Los Angeles. A po té
byl rozšířen po celé Americe ..

F21 má celkově krásné a kvalitní zboží... Objevila jsem jej při své návštěvě New Yorku a byla jsem unešená. Zboží super a ceny?! BEZKONKURENČNÍ.  H&M si u mě v NYC ani neškrtlo..

Holky, pokud kouknete na stránky   WWW.FOREVER21.COM
 a něco se Vám zalíbí- není problém Vám to objednat :)  .
Poštovné mají vysoké ,takže čím více objednavatelek bude- tím menší bude poštovné.
Zrovna teď pořádám takovouhle objednávací akci :) jede v tom semnou moje oblíbená
Ejvi :)  její super módní blog je zde : http://ejvifreedom.blogspot.com/

Takže pokud máte zájem stačí napsat! : laura_begi@msn.com

4 komentáře:

  1. Jééé taky sem na ten obchod styšela samé chvály a bylo mi strašně líto že v ČR není ae na tý stránce se nic obědnat nedá nebo se v to nějak nevyznám :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Kolik stojí to poštovné prosím..??

    OdpovědětVymazat